Show simple item record

dc.contributor.advisorKeskin, Mehmet Hakan
dc.contributor.authorYaşayacak, Sevda
dc.date.accessioned2020-12-07T10:55:38Z
dc.date.available2020-12-07T10:55:38Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/135196
dc.description.abstractKüreselleşmeyle birlikte toplum ve bireylerin, sağlığa olan talep veerişebilirliğinin artmasıyla; sağlık sektöründe rekabet ortamı artmış ve işletmesahipleri var olan müşterilerini elde tutmak, yeni müşteriler kazanmak ve küreselpazarda varlıklarını sürdürmek için, kalite anlayışlarını ön planda tutarakpazarlamada yeni arayışlara yönelmişlerdir.Bu bağlamda çalışmada; konuyla ilgili birçok sayıda literatür araştırmasıyapılarak sağlık sektörü sistem ve yapısıyla incelenmiş, sektörde önemli bir olguolan kalite; sağlık pazarlamasındaki yeni yaklaşımlarla birlikte ele alınmıştır.Araştırma, hizmet sektöründeki modern pazarlama yaklaşımlarının sağlık sektöründeuygulanabilirliğini ortaya koymak amacıyla yapılmıştır.Çalışmada, modern pazarlama yaklaşımlarını kullanan sağlık işletmelerinin bupazarlama yaklaşımları ile işletmelerine katkı sağladığı ve gelecekte bu pazarlamayaklaşımlarının tüm kurumların benimsemesi, hükümet ve politikalarladesteklenmesiyle sektörün küresel boyutta ivme kazanacağı saptanmıştır.Anahtar Kelimeler: Sağlık Sektörü, Kalite, Sağlık Pazarlaması.
dc.description.abstractWith globalization, society and individuals, and accessibility to the increasein the demand for he health care; increased competition in the health sector and thebusiness owners to retain existing customers, gain new customers and to maintaintheir presence in the global market, keeping quality at the forefront of understandingtended to search for new marketing.In this context, the study; research on a number of relevant literature andstudied the structure of the system and the health sector is an important phenomenonin the sector of quality; new approaches to health care are discussed along withtargeting. Research, service sector, in order to put forth the applicability of modernmarketing approaches in the health sector.In the study, uses modern marketing approaches with these marketingapproaches health businesses business contribution and embrace all these marketingapproaches in the future institutions, the government and the global momentum towin has been identified in the sector policies began.Keywords: Health Sector, Quality, Health Marketing.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSağlık sektöründe hizmet kalitesi ve sağlık hizmetleri pazarlamasında yeni yaklaşımlar
dc.title.alternativeThe qality of health sector and new approaches to health care marketing
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmHealth sector
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmHealth services
dc.subject.ytmService marketing
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmHealth care organizations
dc.identifier.yokid10014500
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid364979
dc.description.pages119
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess