Show simple item record

dc.contributor.advisorTümer, Alper Bilgin
dc.contributor.authorAkdoğan, Salim
dc.date.accessioned2020-12-07T10:50:45Z
dc.date.available2020-12-07T10:50:45Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/134687
dc.description.abstractArtık günümüzde birçok gelişme ve özellik internet tabanlı hale gelmiştir. Büyük bir dönüşümün yaşandığı günümüz sayısal teknolojisinde artık iletişim ve paylaşım ön plana çıkmaktadır. Sosyal medyanın telefonların ucunda olması, günlük hayatta yapılan iletişimin sanal dünyadan yapılır hale gelmesine yol açmıştır. Kişiler tarafından yoğun biçimde kullanılan sosyal medyanın kurumlar tarafından da kullanılması istenen ve teşvik edilen bir durum olmalıdır. Genelde örgütsel iletişim, özelde ise kurumsal iletişim anlamında sosyal medyanın kullanımını araştırmak ve Cumhurbaşkanlığı kapsamındaki kullanımını ortaya koymak bu araştırmanın temel amacını oluşturmaktadır.Tezin giriş bölümünde araştırmanın kavramsal çerçevesi çizilmiş, ikinci bölümde ise; literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde ise; araştırmanın yöntemi ve analizi yapılmıştır. Son bölümde ise sonuçlara ve önerilere yer verilmiştir. Araştırma sonucunda sosyal medyanın etkin ve verimli olarak kullanıldığı takdirde kurumsal iletişim açısından doğru bir karar olacağı sonucuna varılmıştır.
dc.description.abstractNowadays, many development and property has become web-based. In today's digital technology that is experiencing a major transformation, communication and sharing have burst into prominence. Being social media just in the mobile phones has carried with daily communication is made in virtual world. Social media which is used by people heavily must be desired and encouraged also by organizations. In terms of organizational communication generally and corporate communication specifically, researching usage of social media and propounding usage of that in the Presidency is the main aim of the research.In abstract of the thesis, conceptual frameworkof the thesis is drawn, in second section, literature review is conducted. In the third section, research method and analysis was conducted. In the last section, conclusions and recommendations are included. As a result of research, in case of social media is used effectively and efficiently that is right decision for corporate communication is deduced.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKurumsal iletişim aracı olarak sosyal medyanın kullanımı 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül örneği
dc.title.alternativeCorporate communication using social media as a tool 11th President Abdullah Gül example
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCorporata communication
dc.subject.ytmGül, Abdullah
dc.subject.ytmCommunication means
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmMedia
dc.subject.ytmPresident
dc.subject.ytmFacebook
dc.subject.ytmTwitter
dc.subject.ytmCommunication
dc.identifier.yokid10072143
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid408619
dc.description.pages163
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess