Browsing TEZLER by Subject "Adıyaman"
Now showing items 1-5 of 5
-
Bir şehirde oturanların memnuniyet düzeylerinin, marka şehir oluşturmaya olan etkisi (Adıyaman örneği)
(TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06), küresel dünyada büyük bir önem taşımaktadır. Artan rekabet ortamında ürünlerin satılabilmesi için pazarlamanın önemi her geçen gün daha da artmaktadır. Son yıllarda şehir pazarlama konusu da pazarlama biliminin alt bilim ... -
İş tatmini ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki; Adıyaman ili öğretmenleri üzerine bir uygulama
(TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)İş tatmini kişinin işine karşı geliştirdiği tutum, değer ve beklentilerdir. Örgütsel bağlılık ise çalışanın örgütte yürekten bağlanması, sadakat göstermesi ve örgütle bütünleşmesidir. Mevcut çalışmada, Adıyaman ilinde kamu ... -
Örgütsel adaletin örgütsel bağlılığa etkileri: Adıyaman Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü örneği
(TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada Adıyaman Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü çalışanlarının örgütsel adalet uygulamalarının örgütsel bağlılık üzerindeki etkilerinin demografik değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini tespit etmek ve ... -
Tükenmişlik ve motivasyon faktörleri arasındaki ilişki: Adıyaman`da çalışan öğretmenler üzerinde bir uygulama
(TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-03)Bu araştırma eğitim sisteminin en önemli uygulayıcısı olan öğretmenlerimizin çalışma hayatında tükenmişlik düzeylerinin ve motivasyonlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve bazı değişkenlere göre tükenmişlik ve ... -
YGS ve LYS için analitik bir çerçeve eğitimde geri kalmışlık nedenleri ve çözüm önerileri: Adıyaman ili örneği
(TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, Adıyaman ilinin YGS ve LYS sınavlarındaki başarısınıolumsuz etkileyen faktörleri ortaya çıkarmak ve bu sorunlara ilişkin çözüm önerilerigeliştirmektir. Çalışmanın teorik kısmı, literatür taraması ve ...