Search
Now showing items 1-10 of 10
Pazarlama açısından standardlaştırma ve Türk tüketicisindeki TSE markası imajı ile ilgili pilot araştırma
(2018-08-06)
ÖZET Pazarlama açısından standardlaştırma ve Türk tüketicisindeki TSE markası imajı ile ilgili bir pilot araştırmayı içeren çalışmamız dört ana bölümden oluşmaktadır. Buna göre; birinci bölümde, standardlaştırma ile ilgili ...
Türkiye`de lüks otomobil sektöründe showroom tecrübesinin satınalma davranışına etkisi
(2018-08-06)
öz Bu çalışmada lüks otomobil sektöründe, satın alma karar sürecinin alternatiflerin değerlendirilmesi aşamasında showroom tecrübesinin müşterinin satınalma kararında etkili olup olmadığı sorusuna cevap aranmıştır. ...
Türkiye binek otomobili satış tahmini araştırması
(2018-08-06)
66 Kısmi belirlilik katsayılarına (r ) göre O.BO değeriyle satışlardaki değişmeleri en iyi açıklayanıideğiş- ken K.T.K Yoludur. Bu sırasıyla Nüfus, K.Y.K.Yo ve KBGSMH değişkenleri izlemektedir. 2 Denklemimizin belirlilik ...
İran-Türkiye arasında faaliyet gösteren İstanbul`daki seyahat acentalarının paket tur pazarlama tekniklerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, İran-Türkiye arasında faaliyet gösteren İstanbul'daki seyahat acentalarının paket tur pazarlama tekniklerinin değerlendirilmesidir. Çalışmanın en önemli katkısı, ilk defa İran-Türkiye pazarı ...
Uluslararası pazarlara yönelik yeni mamul geliştirme ve Türkiye`deki uygulama
(2018-08-06)
ÖZET `Mamul,alıcılar tarafından istek ve ihtiyaçların doyurulması olarak kabul edilen,ambalajlama, renk, fiyat, imalatçı ve perakendecinin itibar ve servislerini kapsayan, dokunulabilen ve dokunulamayan özelliklerin ...
Pazarlama açısından Türk satış ipliği sektörü ve bir model denemesi
(2018-08-06)
ÖZET Giyinme ve barınma ihtiyaçlar hiyerarşisi içinde ilk sıralarda yer almakta- dır.Giyim eşyaları bir yandan inşam dış etkilere karşı koruyan mallar olarak talep edilirken, bir yandan da inşam güzelleştiren mallar olarak ...