Search
Now showing items 1-10 of 21
Ortak markalama uygulamasının tüketicinin marka bağlılığına satın alma miktarı ve satın alma sıklığı bazında etkisi
(2018-08-06)
öz Rekabet ortamının hızla arttığı günümüzde, firmalar satışlarını ve pazar paylarım arttırmak için markalarım da kullanarak ürünlerini farklılaştırma stratejileri geliştirmektedirler. Bu stratejilerden biri de ortak ...
Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama
(2018-08-06)
Bağımsızlık ve ardından da küreselleşmenin etkisiyle dünya piyasalarına açık hale gelenAzerbaycan piyasası farklı ülkelere ait çok çesit ürünle dolmaya basladı. Tüketiciler artık sadecebir ülkeye, Rusya'ya, ait degil ...
Türkiye`de lüks otomobil sektöründe showroom tecrübesinin satınalma davranışına etkisi
(2018-08-06)
öz Bu çalışmada lüks otomobil sektöründe, satın alma karar sürecinin alternatiflerin değerlendirilmesi aşamasında showroom tecrübesinin müşterinin satınalma kararında etkili olup olmadığı sorusuna cevap aranmıştır. ...
Sürdürülebilir pazarlama ve tüketici davranışı: Çevreyle dost ürün satın alma davranışında çevre bilinci, yaşam tarzı ve ilgilenim düzeyinin etkilerinin belirlenmesi üzerine bir pilot araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmada sürdürülebilir pazarlama çerçevesinde, çevreyle dost davranışlar ve bu davranışların şekillenme süreci incelenmiştir. Çalışmanın temel amacı, satın almaya yönelik tutum, niyet ve satın alma davranışı üzerinde ...
Tüketicilerin fiyat algılaması üzerinde etkili olan sosyo-demografik özellikler ve satınalma davranışları ile fiyata yönelik algılamaları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2018-08-06)
oz Fiyat, pazarlama karması içerisinde en önemli karar alanlarından birisidir. Tüketicilerin satın alma davranışlarında en önemli belirleyicilerden biri olan fiyat algılaması, rasyonel ve duygusal unsurlardan etkilenmektedir. ...
Bireysel internet kullanıcılarının internet servis sağlayıcı seçiminde etkili olan etkenler üzerine pilot bir araştırma
(2018-08-06)
oz İnternet servis sağlayıcılar açısından, tüketicilerinin satm alma kararlarında belirleyici olan etkenlerin bilinmesi, pazarlama faaliyetlerini etkin ve doğru bir şekilde yürütme açısından büyük önem taşımaktadır. Bu ...
Ağızdan ağıza pazarlama ile satın alma esnasında karşılaşılan sürpriz arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir pilot araştırma
(2018-08-06)
Tüketicilerin, her bir ürün için pek çok alternatif marka arasından seçim yapması gerekmektedir. Gün geçtikçe bu alternatif çokluğu kafa karıştırıcı bir düzeye ulaşmış ve hangi markanın diğer markalardan, hangi yönden üstün ...
Mobil uygulamalardaki oyunlaştırma kabulünün tüketicilerin tutumuna ve kullanım niyetlerine olan etkisinin belirlenmesi
(2020-11-30)
Dünyada ve Türkiye'de mobil cihazların kullanımının artması ile birlikte firmaların mobil cihazlarla müşterilerine her yerde ve her an ulaşmaları mümkün hale gelmiştir. Bu amaçla, firmalar tarafından mobil uygulamalar ...