Search
Now showing items 1-10 of 120
Çağrı merkezindeki işlerin İş Özellikleri Modeli`ne göre incelenmesi ve bir araştırma
(2018-08-06)
Teknoloji, artan rekabet ve yeni iş biçimlerinin oluşumu sonucunda geleneksel iş biçimlerine alternatif olarak ortaya çıkan çağrı merkezlerindeki iş özellikleri bu çalışmanın konusunu oluşturmaktadır. Türkiye'de ...
Dünyada globalleşme eğilimi ve işletmeye etkileri
(2018-08-06)
ÖZET Uluslararası paylaşım sisteminde serbest piyasa ekonomi lerinin geçirdiği evreleri sanayi devriminden Globalleşme sü recinin başlamasına dek üç aşamada incelemek mümkündür. İlk evre sanayi devrimini gerçekleştiren ...
Toplam kalite yönetimi uygulamalarının insan kaynakları yönetimi fonksiyonlarına etkisi ve bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı; insan faktörünü ön planda tutan bir yönetim anlayışı olan Toplam Kalite Yönetimi'nin uygulamalarından ISO 9001 Kalite Güvence Sistemleri ve ISO 14001 Çevre Yönetimi Sistemleri standartlarının ...
Dış kaynaklardan yararlanmanın (outsourcing) işletmelerin insan kaynakları depertmanlarına etkisi ve bir araştırma
(2018-08-06)
oz Küreselleşme ve artan rekabet, bir çok örgütte büyük yapısal değişimlere yol açarak, işletme dışı kaynaklara olan talebi daha da arttırmaktadır. Dış kaynaklardan yararlanma (D.K.Y.) örgütün başlıca ve temel olmayan ...
İnsan kaynakları yönetiminde uzaktan eğitim yöntemlerinin gelişimi, elektronik ortamda öğrenme ve bir uygulama örneği
(2018-08-06)
oz Günümüzün küreselleşen iş dünyasında bilgi teknolojilerinin önderliğinde bilgi, tüm diğer üretim faktörlerini geride bırakarak en önemli kaynak haline gelmiştir. Bu durum toplum yapısında, ekonomide ve iş görenlerin ...
Stratejik insan kaynakları yönetiminde dış kaynaklardan yararlanma ve bankacılık sektöründeki uygulamalara ilişkin bir araştırma
(2018-08-06)
öz Günümüzde işletmeler, teknolojik ilerlemeler doğrultusunda gelişen küresel rekabet ortamında, rakiplerine göre üstün olmak için stratejik yönetim anlayışım benimsemekte ve bu doğrultuda işletmelerin esas faaliyet ...