Show simple item record

dc.contributor.advisorTabak, Akif
dc.contributor.authorCoşkun, Hüseyin Emre
dc.date.accessioned2020-12-07T09:45:23Z
dc.date.available2020-12-07T09:45:23Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/125922
dc.description.abstractKarma yöntem araştırma deseniyle tasarlanmış bu keşfedici araştırmada, ilk olarak, üzerinde görüş birliği bulunmadığı ifade edilen ve 'her bedene uyan bir ölçüsünün' olmadığı öne sürülen girişimci üniversite paradigmasının temel kategorileri ve kavramları sistematik literatür taraması yoluyla ortaya çıkarılmıştır. Daha sonra, bu kavram ve temaların birlikte oluşma yöntemiyle ağ ve yoğunluk analizleri yapılmıştır. Bu analizlerden elde edilen bulgular ışığında yarı yapılandırılmış derinlemesine görüşme soruları hazırlanmış ve İtalya Campania bölgesindeki üniversitelerde görev yapan hizmet baskın mantık, hizmet bilimi ve hizmet yeniliği profesyonelleriyle derinlemesine görüşmeler yapılmıştır. Sonuç olarak girişimci üniversite paradigmasının, Campania bölgesindeki İtalyan uygulamaları üç farklı kurumda çalışan akademisyenlerden elde edilen nitel verilerle değerlendirilmiş ve girişimci üniversite kavramları kamu hizmet baskın mantık ve yeni kamu yönetişimi kavramsal çerçeveleriyle yorumlanmıştır.Anahtar Kelimeler: girişimci üniversite, kamu hizmet baskın mantık, yeni kamu yönetişimi, hizmet bilimi, hizmet yeniliği
dc.description.abstractIn this exploratory research designed by the mixed method research design, firstly, the basic categories and concepts of the entrepreneurial university paradigm which was projected to have no consensus and `no one size fits all` dimension on it were revealed through systematic literature search. Then, these concepts and themes were analyzed by network and density analysis using co-occurrence method. Semi-structured in-depth interview questions were prepared from the findings of these analyzes and in-depth interviews were made with service dominant logic, service science and service innovation academicians which are currently working in universities which based in Campania region of Italy.As a result, Italian practices in the Campania region of the entrepreneurial university paradigm were evaluated qualitatively from academics working in three different institutions. Entrepreneurial university concepts were interpreted by a conceptual frameworks of public service dominant logic and new public governance.Keywords: entrepreneurial university, public service dominant logic, new public governance, service science, service innovationen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleGirişimci üniversiteyi yeni kamu yönetişimi uygulamaları çerçevesinde anlamak: İtalya Campania bölgesi örneği
dc.title.alternativeUnderstanding the entrepreneurial university with the framework of new public governance practices: The case of Campania region, Italy
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentSiyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmEntrepreneurial competence
dc.subject.ytmTurkish public administration
dc.subject.ytmInnovation
dc.subject.ytmUniversity-Industry cooperation
dc.subject.ytmPublic administration
dc.subject.ytmGovernance
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmItaly
dc.subject.ytmInterference
dc.subject.ytmEntrepreneurship
dc.identifier.yokid10167138
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid479277
dc.description.pages166
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess