Show simple item record

dc.contributor.advisorSarıyer, Nilsun
dc.contributor.authorÇobanoğlu, Yücel
dc.date.accessioned2020-12-06T18:12:13Z
dc.date.available2020-12-06T18:12:13Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2020-03-28
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/108822
dc.description.abstractTarım ürünlerimizden olan yaş meyve ve sebze ürünlerinin üretimi, hem Türkiye hem ülkenin tarımı için önemlidir. Ülkenin her bölgesinde ve her mevsimde meyve ve sebze üretimi yapılmaktadır. Yaş meyve ve sebzelerin pazarlanması, hasat, toplama, depolama, işleme ve taşıma aşamalarından sonra tüketiciye ulaştırılmaktadır. Tüketicilerin satın alması ile süreç sona ermektedir. Bu çalışmada yaş meyve ve sebzelerin pazarlanmasında dağıtım kanalları konusu işlenmiştir. Çalışmanın birinci bölümünde daha çok üretilen ve talep edilen meyve sebzelerin satışa hazır hale getirilmesi anlatılmıştır. İkinci bölümde pazarlama sistemlerinin işleyişine yer verilmiştir. Üçüncü bölümde ise yaş meyvelerden elmanın pazarlanmasıyla ilgili bir araştırma yapılmıştır.Anahtar Kelimeler: Meyve ve Sebze Pazarlaması, Meyve ve Sebze, Yaş Ürün Pazarlaması.
dc.description.abstractProduction of fruit and vegetable which are big part of our agricultural outputs is a significant sector for Turkish farming and national economy. Production of vegetable and fruit can be done in every region and in all seasons. Production is more abundant in some specific regions. Fruits and vegetables are processed gradually as marketing, harvesting, collecting, storing and transporting. The process comes to an end with the purchase of the consumer.In this study, the distributing channels are studied in fruit and vegetable marketing. In the first chapter, processing and preparation of fruits and vegetables which are on high demand in Turkey is explained. In second chapter, the marketing systems are studied thoroughly. In the third part, a research was carried out on the marketing of elman.Keywords: Fruit and VegetableMarketing, Fruit and Vegetable, Fresh Product Marketingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYaş meyve ve sebze pazarlaması –Kayseri`de bir araştırma
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-03-28
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmProduct marketing
dc.subject.ytmKayseri
dc.subject.ytmAgricultural products
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmFresh products
dc.subject.ytmVegetables
dc.subject.ytmFruits
dc.identifier.yokid10144001
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid460487
dc.description.pages55
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess