Browsing NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Oyunlardaki ürün yerleştirmenin tüketiciye etkisi cep telefonları üzerine bir araştırma
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-03-27)Ürün yerleştirme tüketiciyi rahatsız etmeden çeşitli mecralara ürün ya damarkanın yerleştirilmesidir. Son dönemlerde cep telefonlarının günlük hayatınvazgeçilmezi olması nedeniyle telefon oyunlarında da ürün yerleştirilmeye ... -
Tüketicilerin açık hava reklamlarını algılamaları - Kayseri`de billboardlar üzerine bir uygulama
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Globalleşen dünyada reklam, çok önemli bir tanıtım aracı haline gelmektedir. Gelişen teknoloji ile reklamcılığa hizmet eden araçlar değişkenlik göstermekte ve gelişmektedir. Günümüzde açık hava reklamları diğer reklam ...