Now showing items 1-2 of 2

    • Bankacılıkta kanal yönetimi stratejileri ve Türkiye uygulamaları 

      Arisoy, Tuncay (YAŞAR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-09)
      Bankacılık da dâhil birçok sektörde teknolojiye adaptasyon konusu Teknoloji Kabul Modeliyle (TAM) incelenmiş, bu çalışmalarda ana model birçok dış değişkenle test edilmiş, söz konusu dış değişkenlerin kullanım isteğini ne ...
    • Consumers` behavioral intentions toward social media: A case of Pakistani market 

      Khan, Zargham Ullah (YAŞAR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-11-25)
      Bu çalışmanın temel amacı, sosyal medya teknolojisinin Pakistan'da benimsenmesini etkileyen değişkenlerin incelenmesidir. Bu çalışma, Fayda Motivasyonu ve Teknoloji Kaygısı olmak üzere iki yeni değişken ekleyerek ...