The evaluation of blended learning in a private course
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
21. yüzyılın çığır açan icatlarından biri olan bilgisayarlar, eğlence, iş olanakları ve özellikle eğitim gibi hayatımızın hemen hemen her alanını değiştirmiştir. Birçok dil öğretim yöntemi geliştirilmiş olmasına rağmen, dil öğretim uzmanları iletişimsel dil öğretim yöntemini kullanmaya önem vermeye başlamışlardır. Teknoloji günden güne geliştiğinden dolayı bilgisayarlar da eğitim alanında kullanılmaya başlanmıştır. Böylece 2000 yılından sonra harmanlanmış öğrenim ortaya çıkmıştır. Harmanlanmış öğrenimini kullanan öğrenciler sınıf ortamında derslere katılabilirler ve istedikleri zaman ve yerde sınıf ortamından uzakta da internet bağlantısının olduğu yerlerde de çalışabilirler. Bu çalışma, harmanlanmış öğrenimin öğrencilerin İngilizce seviyelerini geliştirip geliştirmediğini araştırmıştır. Sınavlar, anadili İngilizce olan öğretmenler tarafından değerlendirilmiştir. Bu çalışmada, öğrencilerin yaşları, cinsiyetleri, meslekleri ve başlangıç seviyeleri de demografik veriler olarak ele alınmıştır. Öğrencilerin başlangıç seviyelerini ve ulaşmaları gereken hedef seviyeleri kullanarak bir sonuca vardık. Bulgular, harmanlanmış öğreniminin öğrencilerin İngilizce seviyelerini geliştirmede etkili olduğunu göstermiştir.Anahtar Kelimeler: Bilgisayar destekli dil öğrenimi, harmanlanmış öğrenme, dilöğrenimi The invention of the computer is one of the most epoch making in the 21st century, therefore computers have started altering almost every aspect of our lives such as entertainment, job opportunities, and specifically education. Although many language teaching methods have been developed, recently language teaching specialists have started giving importance to the communicative language teaching method. As the technology has developed day by day, computers have started to be used in education. So, blended learning came up after 2000. Learners who use blended learning, can participate in real classrooms and also access their studies wherever and whenever they want to as long as the Internet connection is available. This study investigates if language learners develop their English levels through blended learning. Exams were done by native speakers and evaluated. In this study, learners' age, gender, occupation and levels were also discussed as demographical data. We came to a conclusion by using students' beginning levels and their target levels. The findings demonstrate that blended learning is an effective way of improving students' English levels.Key Words: Computer-assisted language learning, blended learning, language learning
Collections