Show simple item record

dc.contributor.advisorGödekmerdan Önder, Leyla
dc.contributor.authorİslamoğlu, Nevzat Orhan
dc.date.accessioned2020-12-06T16:07:46Z
dc.date.available2020-12-06T16:07:46Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2020-03-01
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/105954
dc.description.abstractÇok yönlü bir kavram olan marka sadakati, temelinde marka değeri yatan ve markaya duyulan güven sonucunda ortaya çıkan bir kavramdır. Müşteri değeri ise işletmenin ürününü veya hizmetini kullanmış ve ürün ya da hizmetin ek değer sahibi olduğu inancındaki müşteri ile ürünün sağlayıcısı olan işletme arasındaki duygusal bağdır. Bu çalışmanın amacı da, müşteri değerinin marka sadakati üzerindeki rolünü ortaya koymaktır. Bu amaçla Ankara'da yaşayan 18 yaş ve üzeri tüketiciler ile bir anket çalışması gerçekleştirilmiştir. Anket verileri SPSS 17.0 paket programı ile analiz edilmiş ve yorumlanmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, marka ile ilgili algılanan kalite, sosyal ve parasal değer tüketicilerin marka sadakatini pozitif yönde etkilemektedir.
dc.description.abstractBrand loyalty that is concept is a concept based on brand which is a multi dimensional resulted from trust about brand. Customer value is an emotional connection between customer, who has belief about service having additional value or product, and company, providing service. The purpose of this study is to reveal the role of customer value on customer loyalty. In this context, the survey method was employed to customers at the age of 18 and above. Survey data is examined and interpreted through SPSS 17.0. According to the results, perceived quality, social and monetary value have positive influences on brand loyalty of customers.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMüşteri değerinin marka sadakatine etkisi
dc.title.alternativeİmpact of customer value on brand loyalty
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-03-01
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCustomer value
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid10141655
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUFUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid465902
dc.description.pages80
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess