Hizmetiçi eğitimin çalışanların performansına etkisi; Örnek bir uygulama shell
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada hizmet içi eğitim faaliyetlerinin çalışanların performans seviyeleri üzerindeki etkisi, çalışanların görüşleri dikkate alınarak değerlendirilmektedir. Bu kapsamda ilk olarak hizmet içi eğitim ve ilgili kavramlara değinilmiştir. Çalışanların performansları üzerine yapılan çalışmalar üzerinde durulmuştur. Çalışmanın uygulama bölümünde ise SHELL akaryakıt istasyonunda çalışan personelle yapılan anketler neticesinde elde edilen bulgulara yer verilmiştir. Yapılan analizler neticesinde istasyon çalışanlarının hizmet içi eğitime olan bakış açılarının kişilerin demografik özelliklerine göre şekillendiği sonucuna ulaşılmıştır. In this study, the effect of In-Service Training activities on the performance levels of employees is evaluated by taking the opinions of the employees into consideration. In this context, firstly in-service training and related concepts are mentioned. The studies and theories about the performances of the employees are emphasized. In the application part of the study, the findings obtained as a result of the surveys conducted with the personnel working at the SHELL fuel station are included. As a result of the analyzes, it was concluded that the point of view of the employees of the station in the In-Service Training was shaped according to the demographic characteristics of the individuals.
Collections