Service level satisfaction during shortages for health networks: base stock inventory and transshipment policies
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada, sağlık hizmeti sağlayan kurumlardan oluşan ve ilaç tedarik süreç- lerinde bölgesel, ulusal veya global ölçekte kıtlıklar gözlemlenen bir sistem ele alın- maktadır. Hastanelerdeki tedavi süreçleri kapsamında ortaya çıkan rassal ilaç ta- lepleri, hastane sistemi dahilinde mevcut değilse, hastalar mevcut sistemden ayrılıp başka bir hastane zincirinde taleplerini karşılamaktadırlar. İlaçların talep edildiği anda elde bulunmama durumu hastane zincirlerinin marka değerlerine zarar verdiğin- den dolayı, hastaneler ilaç kıtlıklarının etkilerini hafifleştirmek maksadıyla hastane zinciri içerisinde stok paylaşımı mekanizmalarını etkin kullanmayı arzulamaktadırlar. Bu çalışma dahilinde önetkin ve tepkisel stok paylaşımı politikaları altında envanter yönetimine dair parametrelerin sistemin servis seviyesi üzerindeki etkileri incelenmek- tedir. In this study, we consider a system of healthcare providers, which face the same uncertain supply disruptions (e.g., regional, nationwide, or worldwide drug shortages). Each hospital observes a stochastic demand and if demanded drug is unavailable, patients leave and receive care in another hospital system. As these unavailabilities hurt the brand value, hospital systems look for inventory sharing mechanisms among hospitals to mitigate the effect of uncertain supply disruptions. We explore reactive and proactive inventory sharing approaches by investigating how inventory related parameters affect service levels.
Collections