Now showing items 1-5 of 5

    • Bireysel Emeklilik Sistemi şirketlerinin pazarlama iletişimi stratejileri üzerine bir araştırma: Halk Emeklilik örneği 

      Sağlam, Sibel (MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
      Bireysel Emeklilik Sistemi (BES), ülkemizde mevcut sosyal güvenlik sisteminin tamamlayıcısı olarak geliştirilmiştir. Amacı bireylerin aktif çalışma hayatları boyunca bu sistem içerisinde tasarruf ederek ikinci bir emeklilik ...
    • E-perakende sektöründe satış sonrası hizmetlerin müşteri tatmini ve tekrar satın alma niyetine etkisi 

      Mermertaş, Kübra (MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-04-28)
      İşletmelerin temel amaçlarının başında ürün veya hizmetlerinin satışı yapıldıktan sonra müşteri tatmininin oluşturulması ve müşterilerinin tekrar satın alma kararlarında kendilerini tercih etmesinin sağlanması gelmektedir. ...
    • İç denetimin kurumsal yönetime etkisi 

      Yavuz, Mustafa (MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-07-17)
      Dünyada özellikle 1980'li yıllardan itibaren yaşanan hızlı küreselleşmenin beraberinde getirdiği rekabetçi ortam işletmeleri hızlı ve etkin karar almaya zorlamıştır. Ancak, bu süreçte meydana gelen ekonomik dalgalanmalar, ...
    • Özel markalı ürünlerin tercih edilme nedenlerine dair bir araştırma 

      Çakir, Gönül Seda (MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-06-18)
      Özel markalı ürünler, zincir marketler tarafından satışa sunulan ve lisanslanan ürünlerdir. Zincir marketler pazarda ulusal markalar ile rekabet edebilmek ve pazardan pay almak için özel markalı ürünler üretmektedir. Özel ...
    • Şirketlerde finansal performans göstergeleri ve marka değeri ilişkisi 

      Ek, Adnan (MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-06-24)
      Bu çalışmanın temel amacı işletmelerin finansal performansını belirleyen ve yönlendiren seçilmiş bazı göstergeler ile açıklanan marka değeri arasındaki ilişkiyi incelemektir. Geliştirilen ampirik bir model çerçevesinde ...