Sivil toplum kuruluşlarının pazarlama iletişiminde sosyal medyanın rolü: Kızılay ve Yeşilay üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Sivil Toplum Kuruluşlarının pazarlama iletişiminde kullanmış oldukları sosyal medya kullanımının ele alındığı bu çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın ilk bölümünde sivil toplum kuruluşlarının gelişimi, önemi, özellikleri, güçlü-zayıf yönleri ve ülkemizde sivil toplum anlayışı ile dünyada ve ülkemizdeki sivil toplum kuruluşları ele alınmıştır. Çalışmanın ikinci bölümünde sosyal medya kapsamlı bir biçimde incelenmiştir. Çalışmanın üçüncü bölümünde Türk Kızılay'ının ve Yeşilay'ın amacı, ilkeleri, tarihçesi, görevleri, misyonu, önümüzdeki yıllarda uygulayacakları stratejik planları ve bu iki STK ile ilgili çalışmalar incelenmiştir. Çalışmanın dördüncü bölümünde araştırmanın yöntemi üzerinde durulmuştur. Çalışmanın son bölümünde Kızılay ve Yeşilay kurumsal iletişim sorumluları olan Armağan PEKKAYA ve Sümeyya OLCAY ile yapılan mülakata ve bu mülakatlardan elde edilen bulgulara yer verilmiştir. This study focusing on the use of social media for marketing communication is composed of five sections. In the first section, the development, importance, features, strong and weak sides of nongovernmental organizations, and nongovernmental organization understanding in our country and nongovernmental organizations in our country and in the world are given. In the second section, social media is broadly analyzed. In the third section, aims, principles, history, missions, duties, strategic plans to be implemented forthcoming years of The Turkish Red Crescent and The Green Crescent are given. Also, the studies on these two NGOs are also reviewed in this section. The importance of the study is emphasized in the fourth section. In the last section, the interviews carried out with corporate communication executives of The Red Crescent and The Green Crescent, Armağan PEKKAYA and Sümeyya OLCAY are given together with the findings.
Collections