Show simple item record

dc.contributor.advisorYerlikaya, Zekeriya
dc.contributor.authorÇakal, Sadik
dc.date.accessioned2020-12-06T12:17:54Z
dc.date.available2020-12-06T12:17:54Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/100747
dc.description.abstractBu çalışmada, ilköğretim ikinci kademe fen ve teknoloji dersi öğretimi kapsamında, öğrenci merkezli eğitim-öğretim yaklaşımına uygun, öğretmeni daha iyi bir rehber konumuna ve öğrenciyi de daha aktif bir öğrenme sürecine sokacak, bilimsel süreç becerilerine dayalı, okul ortamı dışında uygulanabilecek çeşitli etkinlikler tasarlanmış ve bu etkinliklerden oluşan ?Öğretmen Etkinlik Kılavuzu? ve ?Öğrenci Etkinlik Kılavuzu? oluşturulmuştur. Her etkinlikte, hem deneysel hem de temel süreçlerin tamamına veya tamamına yakın sayıda yer verilmeye çalışılarak, bu becerilerin etkili bir şeklide kazandırılması hedeflenmiştir.
dc.description.abstractIn this study, in the context of the teaching science lesson in the second stage of primary schools, a variety of activities were designed to be applied outside the school environment which are appropriate to the student-centered education approach, put students in the learning process more active, based on the scientific process skills. `Teacher Activity Guide` and the `Student Activity Guide` has been formed. In each activity it was tried to give place to the entire or almost all of the experimental and the basic processes and it was aimed to gain these skills effectively.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim ikinci kademe fen ve teknoloji öğretiminde bilimsel süreç becerilerine dayalı ev laboratuarı uygulamaları ve madde konusu ile ilgili örnek etkinlikler
dc.title.alternativeHome-lab practices based on the processes of scientific skills in the second stage primary science and technology education and some model activities related to the subject of matter
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmScience education
dc.subject.ytmLaboratory method
dc.subject.ytmExperimental design
dc.identifier.yokid423801
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityKASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid307590
dc.description.pages219
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess