Browsing by Author "Habacı, İbrahim"
Now showing items 1-5 of 5
-
Cinsiyete göre okul yöneticilerinin çatışma nedenleri ve çatışma yönetimi stratejileri (Keşan örneği)
Karataş, Esra (ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, cinsiyete göre okul yöneticilerinin okullarda çatışma yaşadıkları karşı tarafları, çatışma konuları ve nedenleri arasındaki ilişkiyi belirlemek; kişisel değişkenler ile çatışmayı yönetim stratejileri ... -
İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin teftiş esnasında ilköğretim müfettişlerine yönelik algıları
İncekara, Ayşegül (ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı ilköğretim okullarında oldukça önemli bir kavram olan teftişin günümüzde nasıl işlediğini ortaya koymak ve ilköğretim müfettişlerinin teftiş sırasında üstlendikleri rolleri yerine getirme düzeylerini ... -
Maarif müfettişlerinin denetlemede karşılaştıkları sorunlara karşı algı düzeylerinin incelenmesi (Çanakkale örneği)
Serpen, Şirin (ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı cinsiyete göre, müfettişlik için görev öncesi alınan eğitime göre ve kıdeme göre müfettişlerin denetimde karşılaşılan problemleri algılama derecelerini belirlemek; Türkiye'de denetimde var olan ... -
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin psikolojik taciz (mobbing)`e ilişkin algıları (Güngören- İstanbul örneği)
Bölükbaşi, Beyza (ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın sonucu ile ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin psikolojik taciz'e ilişkin algılarının belirlenmesi, psikolojik taciz (mobbing) ile ilgili yapılan araştırmalara perspektif oluşturması, ... -
Ortaöğretim okullarında yönetici ve öğretmenlerin örgütsel zekâya ilişkin algı düzeyleri (Çanakkale ili örneği)
Tanrikulu, Fatma Zümran (ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Ortaöğretim okullarında örgütsel zekânın nasıl algılandığı ve uygulamaya geçildiğini belirlemek amacıyla tarama modeli kullanılarak yapılan bu araştırmada, Çanakkale ili merkez ilçesideki ortaöğretim okullarında çalışan ...