Kamu ilköğretim okulları ve özel dersanelerin LGS sınavlarına katkısının değerlendirilmesi
dc.contributor.advisor | Alkan, Muzaffer | |
dc.contributor.author | Özcan, Murat | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T10:10:58Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T10:10:58Z | |
dc.date.submitted | 2005 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/97215 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu çalışmanın amacı; LGS sınavında ilköğretim okulları ve özel dersanelerin etkilerin incelemektir. Bu amaçla sekiz alt problem seçilmiştir. Hazırlanan öğretmen anketleri ile bu problemlerin cevaplan araştırılmış ve elde edilen bulgular değerlendirilmiştir. Buna ilaveten çalışmadan elde edilen sonuçlar adım adım yazılmış ve Türk Eğitim Sistemine destek sağlayacak somut öneriler sunulmuştur. Anahtar Kelimeler: LGS Sınavı, İlköğretim Okulu, Özel Dersaneler V | |
dc.description.abstract | SUMMARY This study aims at analysing the effects of elementary education and private preparatory courses in LGS exam. Fort his purpose a questionaire was earned out and in the light of data collected these problems were delat with. In addition, obtained conclusions of this study were written step by step and some concrete suggestion which support Turkish Education System were offered. Keywords: LGS Exam, Elementary Education School, Private Course. VI | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Kamu ilköğretim okulları ve özel dersanelerin LGS sınavlarına katkısının değerlendirilmesi | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 191150 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | KAFKAS ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 168904 | |
dc.description.pages | 62 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |