Show simple item record

dc.contributor.advisorYüksek, Haydar
dc.contributor.authorAkgün, Serap
dc.date.accessioned2020-12-06T10:08:11Z
dc.date.available2020-12-06T10:08:11Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/97129
dc.description.abstractFen Bilgisi Öğretiminde Laboratuar Kullanımının Öğrencilerin Başaılarına Disiplinler Arası EtkisiBu çalışmada ilköğretim Okulu öğrencilerinin laboratuara karşı tutumlarını, belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmanın evrenini Giresun İli Dereli İlçesi İlköğretim Okulu öğrencileri oluşturmaktadır.Bu tez çalışmasının sonuçlandırılması için fen bilgisi, biyoloji, fizik ve kimya eğilimlerini ve tutumlarını içeren 5'li Likert tipi bir derecelendirme anketi düzenlenmiştir. 40 sorudan oluşan bu anket sorularının analiz için SPSS 12 programı kullanılmıştır. İstatistiksel olarak tezde frekans tabloları oluşturulmuş, anket sonuçlarının Crombach alpha güvenirlik katsayısı hesaplanmış ve ankete uygunluk göstermeyen sorular anket kapsamından çıkartılmıştır. Bunun yanı sıra kişisel özelliklere bağlı olarak soruların karşılaştırılması yapılmış ve aralarında anlamlı fark bulunan (p<0,05) soruların analizi irdelenmiştir.
dc.description.abstractThe Interdisciplinary Effect Use of Laboratory to Students' Success in Science EducationThe purpose of this study is to investigate the attitude of primary school students tovards laboratory. The sampling is consisted of preschool students in Dereli-Giresun.The scale which developed by the researcher was used a in order to investigate the attitude of primary school students tovards laboratory. There was 40 ıtems in these scale, ıncluded knowledge about science, biology, chemistry and physics.The data gathered through scale were analized using SPSS 12 and calculated frequences and reliability value of Cronbach?s alpha. Result of this process, scale was controlled and designed again by researcher. Moreover, the data collected through the scale from sample were analized p .05 level.nterdisciplinary Effect Use of Laboratory to Students' Success in Science Educationen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleFen bilgisi öğretiminde laboratuar kullanımının öğrencilerin başaılarına disiplinler arası etkisi
dc.title.alternativeFen bilgisi öğretiminde laboratuar kullaniminin öğrencilerin başailarina disiplinler arasi etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmLaboratory studies
dc.subject.ytmPrimary education students
dc.subject.ytmInterdisciplinary
dc.identifier.yokid311283
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityKAFKAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid276268
dc.description.pages104
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess