Search
Now showing items 1-3 of 3
Sivil toplum kuruluşlarında halkla ilişkiler algısı
(2020-07-21)
Günümüzde Sivil Toplum Kuruluşları, demokratikleşmenin başlıca sebebi olmasa da, demokrasinin temel taşı olarak görülmektedir. STK'ların, devlet ile arasında çift taraflı bir ilişki bulunması, başka bir deyişle, ...
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi: Torku süt krizi
(2020-05-11)
Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturanunsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberlerortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ...
Hijyenik ped reklamlarında kadının dönüşümü
(2020-07-21)
Bu çalışmada, kadın temsilinin dönüşümü konusu hijyenik ped TV reklamları üzerinden incelenmiştir. `Orkid` ve `Molped` markaları çalışmada hijyenik ped sektörü temsilcileri olarak ele alınmış ve bu markaların televizyonda ...