Search
Now showing items 1-10 of 12
Sivil toplum kuruluşlarında halkla ilişkiler algısı
(2020-07-21)
Günümüzde Sivil Toplum Kuruluşları, demokratikleşmenin başlıca sebebi olmasa da, demokrasinin temel taşı olarak görülmektedir. STK'ların, devlet ile arasında çift taraflı bir ilişki bulunması, başka bir deyişle, ...
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi: Torku süt krizi
(2020-05-11)
Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturanunsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberlerortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ...
Hayalet kadınlar: Bir Zamanlar Anadolu`da ve Abluka filmleri üzerinden Türkiye`nin yeni yönetmen sinemasında kadın temsili
(2020-08-07)
Bu tezde; Türkiye'nin yeni yönetmen sinemasında sıklıkla işlenen `erkeklik krizleri` ve `erkekler arası iktidar mücadelesi` temalarının yer aldığı filmlerdeki kadın temsili ve kadının anlatılara etkisi incelenmiştir. ...
Bakış ve insan: Blade Runner 2049
(2020-10-09)
Siberpunk sineması için temel konulardan bir tanesi insan ve insan olmayan arasındaki ayrımın muğlâklaşmasıdır. Bu konunun işlendiği zeminlerden bir tanesi 'bakış' kavramıdır. Bakış, insan-insan olmayan arasındaki ...
From television to internet: Convergence in television series in Turkey
(2020-11-03)
Bu çalışma, Türkiye'de internet yayın platformlarının ortaya çıkmasıyla birlikte televizyon dizilerinde yakınsama (convergence) odağında dizi yaratıcılarının deneyimlerini keşfetmeyi amaçlamıştır. Kalitatif araştırma ...
Glorification of everyday life: The case of instagram
(2020-03-23)
Bu çalışma Instagram'daki görsel anlam yaratma çalışmalarına ve bunların gündelik hayata etkilerine odaklanmaktadır. Instagram, görsel bir sosyal ağ olarak kullanıcıların gündelik hayat sunumlarını yansıtması bakımından ...
Hijyenik ped reklamlarında kadının dönüşümü
(2020-07-21)
Bu çalışmada, kadın temsilinin dönüşümü konusu hijyenik ped TV reklamları üzerinden incelenmiştir. `Orkid` ve `Molped` markaları çalışmada hijyenik ped sektörü temsilcileri olarak ele alınmış ve bu markaların televizyonda ...
Elif Şafak denemelerinde feminizmin izleri
(2020-10-12)
Bu çalışmamızda, Elif Şafak'ın gazete ve dergilerde yayınlanan deneme yazılarını derlediği dört deneme kitabı, sabit karşılaştırmalı analiz ve söylem analizi yöntemleriyle incelenerek, bu kitaplarda yer alan yazılardaki ...
Trust factor in online health communication: Approach of users to news sites in Turkey
(2020-01-15)
Bu araştırmanın amacı, Türkiye'deki internet kullanıcılarının internette sağlık araması yaparken haber sitelerine karşı güven algısının anlaşılmasıdır. Bu sayede, yeni medyanın sağlık iletişimindeki önemi vurgulanmak ...
An exploration of space in Murakami`s the Wind-up bird Chronicle and after Dark
(2020-02-28)
Bu çalışma, Haruki Murakami'nin iki farklı eserinin yakın okumasını yaparak, eserlerdeki mekânlar ve karakterler arasındaki ilişkiyi ve bu karşılıklı ilişkili olma durumunun önemini ortaya koymak amacıyla sunulmuştur. ...