Show simple item record

dc.contributor.advisorSaldamlı, Asım
dc.contributor.authorOsma, Haci Halil
dc.date.accessioned2020-12-04T18:50:27Z
dc.date.available2020-12-04T18:50:27Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96396
dc.description.abstractEğitimin özellikle de bilimsel eğitimin bu denli önem kazandığı günümüzde isterözel kesim, ister kamu kesimi olsun personelini yetistirmek durumunda kalmıstır. Bunusağlamanın yolu da sistematik olarak personeline, yenilikleri eğitim yoluyla vermektengeçer. Kisilere bu bilgi ve becerileri kazandırmanın yolu da ?Hizmetiçi Eğitim?dir.Eğitim, tek bir araç olmamakla birlikte, kisinin ve toplumun sosyal ve ekonomikgelisme ve değismelere uyabilmesini sağlayan iyi bir süreçtir. Özellikle çağımızdateknolojik değismelerin gerektirdiği bilgi ve beceri seviyeleri yükseldikçe, eğitimingeleneksel olan belirli sürelerle ve programlarla sınırlandırılması zorlasmaktadır.Eğitimin kendilerine ve çalıstıkları kuruma sağladığı yararlar ile hizmet içi eğitimuygulama yöntemine iliskin bir anket düzenlenerek sonuçlar irdelenmistir.Ankete görehizmet içi eğitimi gönüllü alanlar, aldıkları bu eğitimin çalıstığı kuruma faydalı olacağına,iletisim teknolojilerini kullanabilme yeterliliği kazandıracağına, yeteneklerini ortayaçıkaracağına, çalısan olarak kendisine değer verilmesini sağlayacağına, performansınıgelistireceğine ve yeteneklerinin verimsiz kullanılmasını ortadan kaldıracağına daha fazlainanmaktadır.Abstract
dc.description.abstractPrivate or public sector need to educate their staff in the way of education, inparticular sysematic education. And also the the way of giving knowledge and skill is in ?service training.Knowledge is not only one way tool, but also knowledge is one ot the process ofprogress to social and economieal development and process of adoption to innovations ofhuman and communities. In particular in this century, ıt can be diffucult to constrainteducation within the tradational known pretictible schedule and times while the level ofknowledge and skill which are the neccessity of technological changing are increasing.There is a survery which was made inordes to show the benefit or in ? servicetraining.to induvidual (staff) and organization with application management of in ? servicetraining. According to the survey, people who get in ? service training. with voluntarystrongly believe that this education will beneficial to their organizations, will be able toincrease ability to use communication technologies, will help to appear their naturalabilities, will be increased their valves as a staff, will increase their performance and willremave use of unproductive ability.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleKurumlarda hizmet içi eğitiminin insan kaynakları üzerindeki etkinlik analizi
dc.title.alternativeOffice in-service training human resourch on effect analyse
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid9010309
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid239291
dc.description.pages76
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess