Show simple item record

dc.contributor.advisorÇengel, Özgür
dc.contributor.authorKesebir, Murat
dc.date.accessioned2020-12-04T18:47:57Z
dc.date.available2020-12-04T18:47:57Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96317
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, tüketicilerin, bir mal veya hizmeti satın alma aşamasında yada onu tercih etmelerinde, kısacası satın alma davranışları üzerinde reklamın etkisinin olup olmadığına açıklık getirmektedir. Bu konunun araştırılabilmesi için? reklamların, İstanbul ticaret üniversitesindeki öğrencilerinin, satın alma davranışları üzerindeki etkileri? ile ilgili bir anket uygulanmıştır.Verilerin analizi göstermiştir ki, reklamın satın alma davranışları üzerinde etkisi vardır. Ayrıca reklamlarda promosyon ve kampanyaların kısaca açıklanması ve kültürel özelliklerimizin ön planda tutulması, sadece satın alma davranışları üzerinde değil, öğrencilerin satın alma karar sürecini de etkileyen bir unsur olarak görülmüştür.Anahtar Kelimeler: Reklam, Satın Alma Davranışları, Tüketici Davranışı
dc.description.abstractThe purpose of this research is to find out whether or not consumers are affected by advertising upon purchasing a product or service. In order to research this subject, a survey entitled ?The impact of advertising on the buyer behaviour of students at Istanbul Commerce University?.According to the analyses undertaken, advertising does have an impact upon buying behaviour. In addition to this, promotions, brief details of campaigns and cultural characteristics not only influence buyer behaviour but also has an impact upon the time taken for a purchasing decision.Key Words: Advertisement, Buying Behaviour, Consumer Behaviouren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleGSM sektöründe televizyon reklamlarının satın alma davranışları üzerine etkisi
dc.title.alternativeThe effects of television advertising on consumer behaviour in the GSM sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmConsumption behaviours
dc.subject.ytmGSM sector
dc.subject.ytmTelevision advertisements
dc.subject.ytmConsumers
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.identifier.yokid403185
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid289875
dc.description.pages104
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess