Show simple item record

dc.contributor.advisorÇengel, Özgür
dc.contributor.authorAkal, Yiğit
dc.date.accessioned2020-12-04T18:47:17Z
dc.date.available2020-12-04T18:47:17Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96296
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, tüketicilerin, bankacılık ürün ve hizmetlerini kullanmalarında ve onları seçmelerinde banka reklamlarının etkisinin olup olmadığına açıklık getirmektir. Bu konunun araştırılabilmesi için ? banka reklamlarının, İstanbul Ticaret Üniversitesindeki öğrenciler üzerindeki etkileri? ile ilgili bir anket uygulanmıştır.Verilerin analizi göstermiştir ki, banka reklamcılığının tüketiciler üzerinde etkisi vardır. Ayrıca reklamlarda kampanyaların kısaca açıklanması ve kültürel özelliklerimizin ön planda tutulması, sadece satın alma davranışları üzerinde değil, öğrencilerin de satın alma kararlarını etkileyen unsurlar olarak görülmüştür. İlave olarak Türkiye İş Bankası reklamlarının öğrencilerin satın alma davranışlarını etkilediği de görülmüştür.
dc.description.abstractThe purpose of this research is to find out whether or not consumers are affected by bank advertisements upon purchasing a product or a service of a bank. In order to research this subject, a survey entitled ?The impact of bank advertisements on the buyer behavior of students at Istanbul Commerce University?.According to the analysis undertaken, bank advertisement does have an impact on buying behavior. Also, survey proved that, brief details of campaigns and cultural characteristics not only influence buyer behavior hereupon have an impact on the students? buying behavior. In addition to this result, the advertisements of Isbank have an impact on the purchasing decisions of the students at the Istanbul Commerce University.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleTürkiye`de banka reklamcılığının tüketiciler üzerindeki etkisi ve örnek olarak Türkiye İş Bankası reklamlarının incelenmesi
dc.title.alternativeThe effects of bank advertisement on consumers in turkey and research of Türkiye İş Bank advertisement as an example
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBank marketing
dc.subject.ytmAdvertisement mediums
dc.subject.ytmBanking
dc.identifier.yokid437909
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid319706
dc.description.pages131
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess