Show simple item record

dc.contributor.advisorAlkin, Hayri Erdoğan
dc.contributor.authorÖztrak, Leyla
dc.date.accessioned2020-12-04T18:47:12Z
dc.date.available2020-12-04T18:47:12Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96293
dc.description.abstractBu çalışmada internette pazarlama etkinlikleri ele alınmış bu faaliyetlerin işletmenin pazarlama çalışmalarına faydaları ve tüketiciler üzerine etkileri açıklanmaya çalışılmıştır, veriler online alışveriş yapan tüketicilerden anket yöntemi ile toplanmıştır. Analizler sonucunda tüketicilerin online alışveriş sitelerine güven duyma ve bu web. sitelerinden satın alma sürecine ilişkin değerlendirmelerinin olumsuz olduğu; satış sonrası oluşan olumsuzluklara ilişkin ifadelere katıldıkları, bununla birlikte bazı online giyim ve kozmetik sitelerine dair memnuniyetleri gözlenmiştir. Ayrıca online alışveriş sitelerini uzun süredir kullanan, bu sitelerden sayısal olarak fazla, yüksek miktarda harcama yapan tüketicilerin online alışveriş sitelerinin hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerinin, diğer tüketicilere oranla daha olumlu olduğu sonucuna varılmıştır.
dc.description.abstractIn this study, internet marketing activities are discussed and the marketing efforts of these activities have tried to explain the benefits and effects on consumers, the data were collected by questionnaire from consumers who shop online. Consumers confidence in online shopping sites as a result of research and evaluations of these web sites have been negative in the process of purchasing. Research has shown that consumers don?t trust in online shopping websites and these sites is in the process of purchasing negative assessments; most consumer have negative thoughts for sales process ,however, the satisfaction of particular sites has been observed in some online clothing and cosmetics. Also, this study concludes that consumers who use the online shopping sites for a long time have high expenses have better thoughts about the services that online shopping sites provide than any other consumer.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleE-pazarlama etkinliklerinin tüketici davranışına etkileri ve bir uygulama
dc.title.alternativeEffects of e-marketing efficiency and an application to consumer behavior
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmConsumer attitudes
dc.identifier.yokid445280
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid319708
dc.description.pages150
dc.publisher.disciplineUluslararası Ticaret Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess