Show simple item record

dc.contributor.advisorErsoy, Hicabi
dc.contributor.authorHorasan, Hüseyin
dc.date.accessioned2020-12-04T18:45:28Z
dc.date.available2020-12-04T18:45:28Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96238
dc.description.abstractBu çalışma hizmet sektöründe inovasyonun müşteri memnuniyeti bakımından önemini araştırmak amacıyla yapılmıştır. Araştırmada bu amaca ulaşabilek için İnovasyonun boyutlarını belirleyerek hizmet sektörü ve müşteri memnuniyeti ile ilişkileri incelemek hedeflenmiştir.Araştırmada hizmet sektöründeki büyüme ve buna paralel olarak müşteri memnuyetinin sürekliliği iiçin İnovasyon süreçleri, bu süreçlerin uygulamaları aktarılmıştır. Ayrıca Türkiye?de hizmet sektöründe İnovasyon önemi ve müşteri memnuniyeti konusunda öneriler getirilmektedir.
dc.description.abstractThis study was conducted to investigate the importance of innovation as it relates to customer satisfaction in the services sector. The objective of the research was to define the dimensions of innovation and investigate its association with customer satisfaction.This study presents the innovation processes for sustainable customer satisfaction and the applications of such processes within the context of growth in the services sector. To that end, the study illustrates the importance of innovation in the services sector in Turkey and provides specific recommendations pertaining to customer satisfaction.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet sektöründe inovasyonun müşteri memnuniyeti bakımından önemi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentUluslararası Bankacılık ve Finans Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10021382
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid357593
dc.description.pages90
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess