Show simple item record

dc.contributor.advisorTuna, Yusuf
dc.contributor.authorKarakaya, Tuğba
dc.date.accessioned2020-12-04T18:45:21Z
dc.date.available2020-12-04T18:45:21Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96234
dc.description.abstractKüreselleşme sürecinin geçmişten günümüze birçok etkisinin olduğu ve küreselleşme süreci ile birlikte yeniliklerin de meydana geldiği görülmüştür. Küreselleşme sürecinin meydana getirmiş olduğu faktörler üzerinde de durularak, küreselleşme sürecinin tüm dünyadaki yansımaları üzerinde de bir takım yenilikler ve gelişmelerde yaşanır hale gelmiştir. Küreselleşme sürecinin dünya?da, gelişmekte olan ülkelerde ve Türkiye?deki durumları hakkında yapılmış olan süreçlerden de bahsedilmiştir.E-ticaretin teknolojiyle birlikte gelişmesiyle e-ticaret uygulamaları hakkında da bilgiler verilmiştir. E-ticaret kavramının internet dünyasında firmalara ve tüketicilere yapmış olduğu etkiler üzerinde de durulmuştur. E-ticaret internetin hayatımıza girip gelişmesiyle birlikte hem firmaların hem de kişilerin e-ticaret kullanımına yönelik olarak bilgiler verilmiştir. E-ticaret, özellikle ``internet??ve ``teknoloji?? kavramlarıyla çok kullanılmaktadır. E-ticaretin etkisinin her geçen gün artması ile birlikte güvenlik gibi alanlarda da gerekli olan önlemlerin alınması konusunda da bir takım yöntemlerden bahsedilmiştir. E-ticaretin ödeme şekilleri olarak ta tüketicilere çeşitli alternatifler sunmaktadır. Tüketicilerin işlerini kolaylaştırmak adına avantajlar sağlanmaktadır. E-ticaretin pazar payı önemi olarak hem dünyadaki hem de Türkiye?deki pazar payı hakkında da gerekli olan oranlarda verilerek e-ticaretin bu alandaki gelişiminin pazar payı olarak gösterilmesi amaçlanmıştır. E-ticaretin öneminin firmalar ve tüketiciler açısından da gerekli olan gelişmelerin sektörler açısından da etkisi gösterilmiştir. E-ticaretin büyük pazarlara da etkisini göstererek internet ortamındaki pazarların incelenmesi yapılır hale gelmiştir.Anahtar Kelimeler: Küreselleşme, E-Ticaret, Pazar Payı.
dc.description.abstractThe effect of the globalization process and that many past and present along with innovations in the process of globalization has been seen to occur. The process of globalization, with special emphasis on the factors that occur in the process of globalization, the world experienced a number of innovations and developments in images. The process of globalizations, developing countries in the world and Turkey also made about the conditions in the processes mentioned.The deelopment of e-commerce with State-of-the-art e-commerce applications also provides information about. E-commerce companies in the world of the internet, and the concept is also affects consumers. With the development of the internet and e-commerce for both companies and individuals to our e-commerce provides information for use by. E-commerce, especially in the ``internet??and ``technology??concepts use so much. The increasing impact of e-commerce n conjunction with the security measures that are required in areas such as a team about the methods mentioned. E-commerce offers a variety of alternatives to consumers as forms of payment. To facilitate their work on behalf of the consumers? benefits are provided.The importance of e-commerce market share both in the world and Turkey is also required about market share in proportions, with the development of this field of e-commerce as it is intented to show the market share. In terms of the importance e-commerce companies and consumers in terms of impact on the developments in the sectors. E-commerce markets by showing the effect of internet environment is done examining the markets.Key Words: Globalization, E-Commerce, Market Share.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEkonomitr_TR
dc.subjectEconomicsen_US
dc.titleKüreselleşme sürecinde e-ticaretin önemi ve pazar payı
dc.title.alternativeThe importance of e-commerce and market share in the process of globalization
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret Anabilim Dalı
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmMarket share
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmGlobalization
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmInternet use
dc.identifier.yokid10004874
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid340172
dc.description.pages187
dc.publisher.disciplineUluslararası Ticaret Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess