Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldırım, Figen
dc.contributor.authorKayaköy Taş, Merve
dc.date.accessioned2020-12-04T18:43:21Z
dc.date.available2020-12-04T18:43:21Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96171
dc.description.abstractSürekli artan rekabet ve değişen tüketici istekleri karşısında hedef kitle ile daha sağlıklı iletişim kurmak, markalarını tanıtmak ve iyi sonuçlar elde etmek için bir fırsat sunan sosyal medya, işletmelerin pazarlama iletişimi araçlarından biri olmuştur. Doğru hedef kitleye en hızlı ve en etkin şekilde, az maliyetle ulaşılmasını sağlayan sosyal medya işletmeler için önemli bir hale gelmiştir.Araştırma, pazarlama iletişiminde sosyal medya araçlarının Türkiye sigorta pazarında ne amaçla kullanıldığı ve marka bilinirliği yaratmada nasıl bir yol izlediklerinin incelenmesi, sigorta sektörünün pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımının geleceği hakkında bir değerlendirme amacıyla yapılmıştır.
dc.description.abstractEver-increasing competition and changing consumer demands more healthy communicate with target audiences across the street, offering an opportunity of social media to promote their brand and achieve good results, has been one of the marketing communication tool. The right audience in the quickest and most efficient way, less costly important it gelmiştir.araştır the social media business, which allows access, social media marketing communications Turkey is used for what purpose the insurance market and to examine whether how to follow in creating brand awareness, communications, marketing of the insurance industry the use of social media has been carried out an assessment of the futureen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı: Sigorta pazarına bir uygulama
dc.title.alternativeUse of social media in marketing communications: An application to the insurance market
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmMarketing communication
dc.subject.ytmInsurance
dc.subject.ytmInsurance sector
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmSocial networks
dc.identifier.yokid10066150
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid383536
dc.description.pages130
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess