Show simple item record

dc.contributor.advisorBayazıt, Didem Zeynep
dc.contributor.authorTürkoğlu, Süleyman Görkem
dc.date.accessioned2020-12-04T18:38:43Z
dc.date.available2020-12-04T18:38:43Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-05-10
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96024
dc.description.abstractBu çalışmada pazar kavramından yola çıkılarak pazar çeşitlerine, endüstriyel pazara ve pazarlama yönetimiyle birlikte pazar çevresine doğru ilerlenilmiş ve tüm bunların katkısıyla Türkiye üzerinde köklü bir geçmişi bulunmayan madencilik ve özelinde bakır endüstrisi pazarlama şemsiyesi altında incelenmiştir. Türkiye pazarının avantaj ve dezavantajları dikkate alındığında pazarda faaliyet gösteren bir işletmenin ne gibi zorluklarla karşılaşabileceği tezin en önemli konularından biri olmuştur. Pazarda başarı elde etmek isteyen işletmeler açısından, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları kuvvetlendirilmeli, Türkiye'nin bu alanda olanakları değerlendirilmelidir. Bu tezde, endüstriyel pazarlama ve ilgili kavramlara yer verilirken özellikle madencilikte bakır sektörü en güncel veriler ışığında irdelenmiştir. Bu çalışmada elde edilen bulguların sektöre ve akademik çevreye önemli katkı sağlayacağı düşünülmektedir.Anahtar Kelimeler: Endüstriyel Pazarlama, Dış Ticaret, Türkiye'de Madencilik, Bakır Pazarı
dc.description.abstractThis study aims to express copper sector under the light of industrial market, marketing management and market environment concepts.One of the most important point of this study is, challenges that can be faced by an operating company on copper sector. Companies that aim to be successful on the market should focus on R&D and innovation.This study contains findings which will be useful for the mining sector and academia.Keywords: Industrial Marketing, Foreign Trade, Copper Marketen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleEndüstriyel pazarlama: Bakır sektörü üzerine ampirik bir inceleme
dc.title.alternativeIndustrial marketing: Empirical study on copper industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-05-10
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmIndustrial marketing
dc.subject.ytmIndustrial bazaars
dc.subject.ytmMining sector
dc.subject.ytmCopper sector
dc.identifier.yokid10109362
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid425596
dc.description.pages80
dc.publisher.disciplineUluslararası Ticaret Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess