Show simple item record

dc.contributor.advisorÖztürk, Rukiye Gülay
dc.contributor.authorDemir, Aydin
dc.date.accessioned2020-12-04T18:38:37Z
dc.date.available2020-12-04T18:38:37Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/96021
dc.description.abstractYeni iletişim teknolojilerinin her geçen gün internet kullanıcılarının yaşamında ve markaların stratejik pazarlama planlamalarında kullanılması, iletişim faaliyetlerinin biçim ve içeriğini farklı boyutta etkilemiştir. Yeni medya akımı ile birlikte eş zamanlı enformasyon aktarımı, interaktif iletişim olgusu ile kullanıcıya yeni sınırlar belirlemiştir. Bu sınırlar, arama motorları üzerinden kurumların pazarlama stratejilerini planlanmasını, ürün ve hizmetlere yönelik satışlara destek oluşturabilecek tüm düzenlemeleri, çağın ve rekabet ortamının gerektirdiği anlayışa uygun olarak düzenlemesini sağlamıştır. Ayrıca, hedef kitlenin tercihlerinde rakip firmalardan önde olabilmek ve marka imajı yaratılması konusunda arama motorları ile stratejiler belirlemek büyük önem taşımaktadır. Tez kapsamında, `yeni medyada arama motoru reklamcılığının kullanıcı davranışları üzerindeki etkisi` ortaya konmuştur. Arama motoru pazarlaması incelenen firma, halkla ilişkiler temelli pazarlama iletişimi yönetimine dair yaklaşımlarını, modern pazarlama anlayışına yönelik olarak hazırlamaktadır. Bu çerçevede, yeni medya pazarlama stratejileri açısından incelenen firmanın pazarlama stratejilerine uygun yaklaşımlar sergilemesine rağmen, profesyonel destek oranının düşük olduğu görülmüştür. İncelenen firmanın doğru bir şekilde yeni medya pazarlama stratejisi gerçekleştirmesi için önerilen model anlayışı, `tüketici odaklı planlama` ve `aksiyon aldırma` olduğu belirlenmiştir.
dc.description.abstractNew communication technologies used in daily routine of internet users, and in strategic marketing formulations of various brand names have demonstrated some disparate effects on form and content of communication activities. The new media trend in association with synchronous information transfer with an interactive communication element has defined new limits for consumers. These limits and use of search engines enabled corporations to formulate their marketing strategies, and support given to product and service sales in compliance with the concept required by modern ages and competitive environment. Besides, in terms of designing brand images and preferences of target groups, formulating strategies using search engines is highly important for being one step ahead of competitors.In this dissertation, `the effects of the new media search engine advertising on user behaviors` is identified. The company the search engine of which has been analyzed approaches to the management of marketing communication based on public relations in accordance with the modern marketing concept.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleYeni medyada arama motoru reklamcılığının kullanıcı davranışları üzerindeki etkisi
dc.title.alternativeThe effects of the new media search engine advertising on user behaviors
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentMedya ve İletişim Sistemleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSearch engines
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmAdvertising
dc.subject.ytmUser behaviors
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmInternet use
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmNew media
dc.identifier.yokid10112831
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid428243
dc.description.pages172
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess