Show simple item record

dc.contributor.advisorOnursal, Fatma Serab
dc.contributor.authorAksoy, Hatice
dc.date.accessioned2020-12-04T18:37:54Z
dc.date.available2020-12-04T18:37:54Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/95998
dc.description.abstractİnternet kullanımının artmasıyla gelişen e-ticaretin günümüzde toplam ticarethacmindeki payı artış göstermektedir. Erişim kolaylığı ve arttırılan güvenlik koşulları e-ticaret katılımcılarının da sayısının artmasına sebebiyet vermektedir. Elektronik ticaretinbireylere sunduğu kolaylıkların yanı sıra işletmeler için de oluşturduğu maliyetidüşürme, verimliliği arttırma, zamandan tasarruf ve uluslar arası pazarlara ulaşma gibiavantajları yadsınamaz boyutlardadır. Bu avantajlar ve katılımcı yoğunluğu gelenekselticaret yapan işletmelerin elektronik ticarete yönelmesinde baskı kurmaktadır.Elektronik ticarette ki sirkülasyon ve müşteri beklentilerinde gerçekleşen artışişletmelerin büyümeye gitmesini gerektirmektedir. Büyüme aşamasında en yaygınsorunsal ise depolama alanıdır. Bu bağlamda, çalışmada e-ticarette büyümeyle gelişendepo sorunları süreç iyileştirme teknikleri ile incelenmektedir.
dc.description.abstractIncrease in using the internet advanced e-commerce business and caused a rapid inclineto greater usage volumes. Furthermore, robust security and fast internet connection havealso helped to attract more users. Corporate users have benefitted from this by reducingcosts and time consumption, increasing efficiency and have gained the opportunity toreach out global markets as well as Individuals have benefitted from these as much.This is pressuring conventional business owners to use more and more e-commercerelated business endeavors. This type of business shift is also pushing business ownersto expand and grow in order to meet customer demand while experiencing increase in e-commerce circulation. Major problem during this expansion is storage space. Thus, thisstudy will evaluate process improvement techniques during e-commerce driven businessexpansion.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleE-ticarette süreç yönetimi uygulanmasına bir örnek: Özel bir şirkette uygulaması
dc.title.alternativeApplication of process management in e-commerce: Application in a private company
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentLojistik Yönetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBusiness processes
dc.identifier.yokid10141876
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid451824
dc.description.pages111
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess