Show simple item record

dc.contributor.advisorHepkon, Zeliha
dc.contributor.authorIşikdoğan, Cem
dc.date.accessioned2020-12-04T18:29:37Z
dc.date.available2020-12-04T18:29:37Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2019-04-08
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/95739
dc.description.abstractGünümüz dünyası, başta bilgi, iletişim ve ulaşım teknolojilerinde olmak üzere hızlı bir değişim süreci yaşamaktadır. Bu süreç etkisini ekonomik, siyasal, sosyal, kısacası hayatın her alanında göstermekte, dünya çapında ilişkilerin yoğunlaşması ile mesafeler ve sınırlar toplumsal hayatın pek çok alanında sınırlayıcı olmaktan çıkmaktadır. Günümüzde artık, toplum işletmelerden sadece üretim yapmasını beklememekte, toplumsal duyarlılığının da yüksek olmasını istemektedir. Bu tezde, toplumsal duyarlılığın artması ile birlikte önemi gün geçtikçe artan sosyal pazarlama kavramı ve sosyal medya uygulamaları açıklanmaya çalışılmıştır. Uygulama kısmında da `Saçım Saçın Olsun Kampanyası`na destek veren sosyal medya kullanıcılarının sosyal medya üzerinden gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerine yönelik görüşleri incelenmiştir. Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya, Pazarlama, Sosyal Pazarlama
dc.description.abstractThe contemporary world is experiencing a rapid alteration period surrounding especially information, communication and transportation technologies. This process marks its upshots on economic, political social, in short on all fields of life. Moreover by intensification of relations all around the globe, distances and borders are getting out of being limitative. Nowadays, society expectations from companies are not only production but also social sensitivity. Clearly we said that social sensitivity has equal maybe much more importance than production from now on. In this thesis, the social marketing concept and social media applications, which are increasing day by day with increasing social sensitivity, have been tried to be explained. In the application section, the opinions of social media users who supported `Campaign for Hairdressing Hair` on social media marketing activities were examined.Keywords: Social Media, Marketing, Social Marketingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleSosyal medya ve sosyal pazarlama: Saçım saçın olsun kampanyası
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-08
dc.contributor.departmentMedya ve İletişim Sistemleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmSocial marketing
dc.subject.ytmSocial networks
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid10190242
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid506213
dc.description.pages98
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess