Show simple item record

dc.contributor.advisorYenen, Vedat Zeki
dc.contributor.authorDeğer, Anil
dc.date.accessioned2020-12-04T18:15:03Z
dc.date.available2020-12-04T18:15:03Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/95320
dc.description.abstractGünümüz rekabet ortamında ilaç üreticilerinin pazardaki başarılarını yeni ürün geliştirmelerine ve bunu pazarlamalarına bağlı olduğu söylenebilir. Firmalar sürekli olarak yenilik yapmak ve yeni ürünler üzerine araştırma yürütmek, müşteri talepleri ve yeni rakipler tehdidinin üstesinden gelmek zorundadır. Araştırma ve geliştirme ve ürünün tanıtılması, pazarlanması yeni ürün geliştirmenin başarı oranını artırır. Yeni ürün geliştirmede ve ürünün tanıtılmasında uygulanan stratejiler sektörden sektöre farklılıklar göstermektedir.
dc.description.abstractIn today, we can tell competitive environment?s success factors depend on new product development and marketing in medicine industry. Firms should constantly innovate and conduct research on new products, cope with customer demands and the threat from competitors. Research and development, marketing increases the success rate of new product development. There some differences between industries on new product development and marketing.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEndüstri ve Endüstri Mühendisliğitr_TR
dc.subjectIndustrial and Industrial Engineeringen_US
dc.titleYeni bir ürün geliştirmede ve ürünün tanıtılmasında uygulanan stratejiler ve ilaç sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeIntroducing of a new product development and implemented strategy on product marketing and an application in the pharmaceutical industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEndüstri Mühendisliği Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid367246
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid269821
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess