Show simple item record

dc.contributor.advisorGörgülü, Vehbi
dc.contributor.authorGürüz, Mehmet İzzet
dc.date.accessioned2020-12-04T17:57:55Z
dc.date.available2020-12-04T17:57:55Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-10-08
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/94907
dc.description.abstractÖzet: Çevrimiçi sosyal ağlar, tüketicilerin günlük iletişim kalıplarının önemli bir unsuru haline gelmiştir. Tüketiciler sosyal medyada daha fazla zaman harcadıkça, markalar ile ilgili sosyal medya içeriklerine katılımları yoğunlaşmaktadır. Bu çalışma, marka sahipliğinin Instagram kullanıcılarının içerik tüketimi, katkı ve üretme aktiviteleri arasındaki ilişkiyi keşfetmeyi amaçlamaktadır. Araştırma aynı zamanda içerik tüketimi, katkısı ve üretimi aktivitelerinin kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı ile nasıl bir ilişkisi olduğunu ortaya çıkartmaktadır. Anahtar Kelimeler: marka sahipliği, sosyal medya içeriği, COBRA tipolojisi, kullanımlar ve doyumlar, Instagram
dc.description.abstractAbstract: Online social networks have become an important element of consumers' daily communication patterns. As consumers spend more time on social media, engagement with brand-related social media contents intensifies. The current study aims to explore how brand ownership impacts on content consumption, contribution and creation patterns of Instagram users. The study also explores how these patterns influences uses and gratifications Instagram users derive from involving in content-related practices. Contributions and implications of the research and findings are discussed. Keywords: brand ownership, social media content, COBRA typology, uses and gratifications, Instagramen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleTüketicilerin marka sahipliği ve sosyal medyadaki marka içerikleriyle etkileşimi üzerine bir inceleme: İnstagram kullanıcıları örneği
dc.title.alternativeAn empirical examination on consumers' brand ownership and engagement with brand-related social media content: A study on instagram users
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-10-08
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmCommunication systems
dc.subject.ytmCommunication channels
dc.subject.ytmCommunication sector
dc.subject.ytmCommunication psychology
dc.subject.ytmCommunication campaigns
dc.subject.ytmCommunication networks
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmMobile marketing
dc.subject.ytmDigital marketing
dc.subject.ytmIndividual marketing
dc.identifier.yokid10255245
dc.publisher.instituteLisansüstü Programlar Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid565840
dc.description.pages90
dc.publisher.disciplinePazarlama İletişimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess