Show simple item record

dc.contributor.advisorSanje, Gresi
dc.contributor.authorKarababa, Gamze
dc.date.accessioned2020-12-04T17:56:58Z
dc.date.available2020-12-04T17:56:58Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-10-16
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/94878
dc.description.abstractZ kuşağı adı verilen bu kuşak pek çok araştırmacıya göre gizemini hala korumaktadır. Şu anda hala satınalım gücü büyük ölçüde X ve Y kuşağında olsa da, pazarlamacı ve iletişimcilerin dikkati kendinden önceki kuşaklardan çok daha farklı bir şekilde büyüyen Z kuşağına kaymıştır. Kendinden önceki kuşaklardan farklı olarak bu kuşak, cep telefonunun, internetin ve dijital dünyanın olmadığı bir dünyayı bilmemektedir. Çalışmada Z kuşağını ve sosyal pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma davranışları ve tutumlarının üzerindeki etkisini gösteren çalışmalar incelenmektedir.
dc.description.abstractGeneration Z still preserves its mystery according to many researchers. Although generation X and Y has the purchasing power, the attention of the marketers and communicatiors has shifted to the generation Z which grew up in very different environment than previous generations. Unlike its predecessors, this generation does not know a world without mobile phones, the Internet and the digital. In this study, Generation Z and the impact of social marketing practices on consumer buying behaviors and attitudes is examined.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleSosyal pazarlamanın Z kuşağı üzerindeki etkisi: Sosyal pazarlama uygulamalarının gerekliliği, kurum ve kuruluşlara yönelik algı ve satın alma yönelimlerine yönelik bir analiz
dc.title.alternativeThe effect of social marketng on generation Z: An analysis on the necessity of social marketing practices, perceprion and purchising tendencies for institutions and organization
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-10-16
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmSocial perception
dc.subject.ytmUsefulnes perception
dc.subject.ytmCustomer perception
dc.subject.ytmConsumer perception
dc.subject.ytmSocial marketing
dc.subject.ytmDigital marketing
dc.subject.ytmProduct marketing
dc.subject.ytmValue based marketing
dc.subject.ytmMobile marketing
dc.subject.ytmSocial institutions
dc.identifier.yokid10260159
dc.publisher.instituteLisansüstü Programlar Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid569119
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplinePazarlama İletişimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess