Browsing TEZLER by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Analyzing the factors affecting coffee consumption behavior in Turkey, a study on 3rd generation coffee shop consumers
(İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-03-10)Yorgunluğu alıp götüren, zihinleri ve kalbi uyarıcı olan ve benzer şekilde arkadaşlıkları güçlendiren toplanmalara sebep olan kahvenin fevkalade uzun yolculuğu minicik bir kahve çekirdeği ile başlar.Kahve Türkiye'ye ... -
Nationalism role on local brands preference: Evidences from Turkey clothes market
(İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020-03-09)Tüketiciler her gün, hangi markaları seçmeleri ve hangilerinden vazgeçmeleri gerektiğine karar vermektedirler. Küreselleşmiş bir pazarda, dünya çapında ve yerel markalar arasında seçim yapmayı etkileyen birçok faktör ...