Show simple item record

dc.contributor.advisorFerman, Ali Murat
dc.contributor.authorBahçivanoğlu, Can Ali
dc.date.accessioned2020-12-04T17:25:45Z
dc.date.available2020-12-04T17:25:45Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-10-11
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/94016
dc.description.abstractTezimde parakende sektorunde yusek satısa sahip urunlerin stok sayısı artırılıp raflara konuldugunda,toplu gosterımın musterili etkiliyp etkilemediği ve bunun satısa donusup donusmedıgı arastırılmıstır
dc.description.abstractIn my thesis i deeply analyze effect of invetory level of sales.ı try to estimate 'how massive image' effects customers sale's decision.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileritr_TR
dc.subjectLabour Economics and Industrial Relationsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleA study on relationship between inventory level and sales quantity and an application from sportswear-retailing industry
dc.title.alternativePerakende sektöründe stok adetinin satışa dönüştürülmesi için yapılan aksiyonlar
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-10-11
dc.contributor.departmentSosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmRetail sector
dc.subject.ytmStock
dc.subject.ytmStock valuation
dc.subject.ytmStock management
dc.subject.ytmSale
dc.subject.ytmSales management
dc.identifier.yokid10233238
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityIŞIK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid543259
dc.description.pages120
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess