Show simple item record

dc.contributor.advisorSarıoğlu, Esin
dc.contributor.authorÇalişkan, Deniz
dc.date.accessioned2020-12-04T15:25:43Z
dc.date.available2020-12-04T15:25:43Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90822
dc.description.abstractİç giyim sektörü tüm dünyada teknoloji ve moda anlayışı ile hızla gelişmektedir. Her sektörde olduğu gibi, iç giyim sektöründe de büyümenin anahtarı tüketicilerdir ve tarihte iç giyim ürünlerinin ortaya çıkışı da tüketicilerin vücutlarını koruma, estetik, moda vb. kaygıları doğrultusunda gerçekleşmiştir. Bir iç giyim markası olan Triumph International'ın 125 yıllık geçmişi incelenmeden önce, konunun daha kapsamlı tanıtılması amacı ile geçmişte ve günümüzde kullanılan iç giyim ürünleri ve bu ürünlerde kullanılan malzemeler de bu araştırmanın kapsamındadır. Triumph International'ın bir asırdan fazla bir zaman önce kurulmuş ve bugüne kadar ayakta kalabilmiş güçlü ve köklü bir marka olarak araştırılması bir iç giyim markası olarak markalaşmanın aşamalarını ve uygulanan stratejileri bize göstermektedir.Anahtar kelimeler: İç giyim, Markalaşma, Triumph.
dc.description.abstractThe underwear sector is developing quickly all over the world with technology and fashion sense. As in every sector, consumers are key to growth. In the past, these consumers needed to; protect their body, have an attractive appearance and adapt to fashion, so underwear products came out because of that reasons. Before investigating an underwear brand Triumph International?s 125 year history, the underwear products that used in past and today also the materials used in production of these products are included by this study. Triumph International was founded more than a century ago and until now stil standing strong and well-established brand in underwear sector. That phases and show us the strategies of branding as an underwear brand.Keywords: Underwear, Branding, Triumphen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGiyim Endüstrisitr_TR
dc.subjectClothing Industryen_US
dc.subjectTekstil ve Tekstil Mühendisliğitr_TR
dc.subjectTextile and Textile Engineeringen_US
dc.titleGeçmişten günümüze iç giyim ve Triumph markalaşma süreci
dc.title.alternativeThe underwear from past to present and Triumph branding process
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTekstil ve Moda Tasarımı Anasanat Dalı
dc.subject.ytmClothing sector
dc.subject.ytmUnderwear
dc.subject.ytmBrand extension
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmClothes
dc.subject.ytmClothing design
dc.subject.ytmClothing
dc.identifier.yokid442220
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid342394
dc.description.pages193
dc.publisher.disciplineTekstil ve Moda Tasarımı Sanat Dalı


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess