Show simple item record

dc.contributor.advisorAksan, Mustafa Zeki
dc.contributor.authorKaraca, Ebru
dc.date.accessioned2020-12-04T15:22:11Z
dc.date.available2020-12-04T15:22:11Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90709
dc.description.abstractBu tez çalışmasında işletmelerin halkla ilişkiler ve pazarlama departmanlarında yapılan bütün çalışmalar incelenmiştir. Bu çalışmalara ait toplam giderlerin, işletmelerin rakamsal ve marka değeri konularında büyüklüklerine yaptıkları olumlu etkiler araştırılmaya çalışılmıştır.Ulusal Hava Yolu şirketi örneği bu araştırma için seçilmiş ve şirkete ait pazarlama giderleri ve yolcu sayıları, yıllık faaliyet raporlarından aktarılıp, regresyon analizi yapılarak incelenmiştir. Anahtar Kelimeler: İletişim, Marka, Uluslararası Şirket
dc.description.abstractIn this thesis, the processes of public relations and marketings departments' and the total costs for these processes' positive effects on the corporate companies' scale, focusing on financial and brand equity, has been researched .National Airlines carrier was the sample corporate company in this thesis, and this company is marketing costs, number of customers, annual reports has been analysed through regregation analysis.Key Worlds: Communication, Brand, İnternational Companiesen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUluslararası ticarette kurumsal iletişimin önemi
dc.title.alternativeThe importance of corporate communications in international trade
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret ve İşletmecilik Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCorporata communication
dc.subject.ytmIntercultural communication
dc.subject.ytmEfficient communication
dc.subject.ytmEnvironmental communication
dc.subject.ytmnull
dc.subject.ytmInternational communication
dc.subject.ytmInternational trade
dc.subject.ytmForeign trade policies
dc.identifier.yokid10020424
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid345915
dc.description.pages73
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess