Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldızhan, Memet Şan
dc.contributor.authorUğurdil, Mert
dc.date.accessioned2020-12-04T15:21:12Z
dc.date.available2020-12-04T15:21:12Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90680
dc.description.abstractGünümüz hızlı tüketim toplumunun gereklilikleri, yıllanmış, köklü markaların dahi, çağımız yeniliklerinden geri kalmadıklarını göstermek için kendi görsel kurumsal kimliklerinde bazı değişiklikler yapmalarını zorunlu kılmaktadır. Elbette bu sürecin kolay olduğu söylenemez. Görsel kurum kimliği değişiklikleri, müşteri kitlesi ile marka arasındaki etkileşim açısından bazı riskleri beraberinde getirmektedir. Bu değişikliklerin yeterli ve işi bilen tasarımcılar tarafından yapılması, öncesinde detaylı bir araştırma, planlama ve strateji belirlenmesi bu riskleri minimum seviyelere indirecektir.Anahtar Kelimeler: Kurumsal, kimlik, yenileme, kamu, kurum, logo, amblem, marka, Beyoğlu, belediye, marka yenileme
dc.description.abstractDue to Today's rapid comsumer community, even famous and fundamental brands inevitably make some changes about their own visual and instituional identity for demonstrating not to stay behind innovation of our era. It is no doubt to say this process is easy. Changes about visual instution identity come together some risks regarding interaction between consumer and brands. Applying this changes, which are made by capable and talented graphic designer, detailed investigation, planning and defining strategy in advance increase this kind of risks minumum level.Keywords: Corporate, identity, renewal, public, corporation, logo, emblem, brand, Beyoğlu, municipality, rebranden_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleKamu kurumlarında görsel kimlik yenileme süreci ve gereksinimleri: Beyoğlu Belediyesi
dc.title.alternativeNecessities and renovation process of visual identity in the public institutions: Beyoglu Municipality
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Anasanat Dalı
dc.subject.ytmCorporate identity
dc.subject.ytmGraphic design
dc.subject.ytmPublic institutions
dc.subject.ytmVisual identity
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmIdentity
dc.subject.ytmMunicipalities
dc.subject.ytmEmblem
dc.subject.ytmLogo
dc.identifier.yokid10040848
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid363249
dc.description.pages75
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess