Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldızhan, Memet Şan
dc.contributor.authorÖner, Ece
dc.date.accessioned2020-12-04T15:18:43Z
dc.date.available2020-12-04T15:18:43Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90604
dc.description.abstractBir reklam ortamı olarak günümüzde hızla gelişme gösteren açıkhava reklam ortamları, özellikle hedef tüketicilerin reklamı yapılan ürün, hizmet ya da markalarla gün boyu iletişim içinde olmaları açısından önemli bir kullanım özeliğine sahiptir. Günümüzde hızlı tüketim önem kazandıkça tüketiciye daha kolay ulaştığından açık havaya olan ilgi de giderek artmaktadır. Açıkhava reklamcılığı ülkemizde hızlı bir gelişim göstermiştir. Teknik olarak artması ve dış mekânlarda yer alan reklamların daha fazla fark edilmesi birçok yeni açıkhava reklam uygulamasını gündeme getirmiştir. Hedef kitleyi günün her saati yakalaması açısından reklam kampanyasının en önemli parçalarındandır. Açıkhava reklamının çok farklı boyutlara sahip olması ve bu özelliğinden kaynaklanan tüketici algısı üzerinde önemli bir etkisi vardır. Türkiye'de ve çeşitli ülkelerde yapılan anket çalışmasının sonuçları ve medya araştırma sonuçları da çalışmaya dahil edilmiştir.
dc.description.abstractAs a part of advertising campaign, Outdoor medium has been developing intensively in recent years. Target consumers are in communication with the advertised products, services or brands in the course of the day and from that perspective the outdoor has an important usage. As the fast consumption has gained a considerable importance, the interest towards Outdoor has been increasing respectively because of easy access to consumer. Outdoor Advertising is developing in Turkey. The technology is increasing and advertisements at out of home areas has become more noticeable therefore a lot of new executions in outdoor industry is being developed. Outdoor, as reaching the target audience at all hours of the day, is one of the important part in the whole advertising campaign. Outdoor advertisements with its different dimensions, have an important affect on consumer perception. Public surveys and media researches in Turkey and in other countries are also included in this study.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleReklam kampanyalarında dış mekân uygulamalarının tüketiciye etkisi
dc.title.alternativeThe influence of outdoor executions on consumer as a part of advertising campaign
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Anasanat Dalı
dc.subject.ytmOutdoor advertisement
dc.subject.ytmAdvertising campaigns
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmConsumer perception
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid10054181
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid368013
dc.description.pages83
dc.publisher.disciplineGrafik Tasarımı Sanat Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess