Show simple item record

dc.contributor.advisorErkollar, Alptekin
dc.contributor.authorEce, Seda
dc.date.accessioned2020-12-04T14:27:40Z
dc.date.available2020-12-04T14:27:40Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/89136
dc.description.abstractSon yıllarda işletmelerde Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Management, ERP) sistemlerine talep artmaktadır. ERP sistemleri, işletmelerin temel sorunları için uygun çözüm seçenekleri sunmaktadır. Bu çalışmanın öncelikli hedefi; başarılı bir şekilde uygulanan ERP sistemlerinin işletmeler için önemini vurgulamak ve sağlanan avantajları araştırmaktır. ERP sistemlerine geçiş yapıldıktan sonra iyileştirme ve geliştirme aşamaları açıklanarak kullanılan yazılımlar incelenmektedir.ERP hakkında detaylı literatür araştırması yapıldıktan sonra veri şablonu (repository) kavramı açıklanmakta ve bu kavramın işletmeler için önemi vurgulanmaktadır. ERP ve repository çalışma prensiplerine örnek olması amacıyla bir proje hazırlanmıştır. Hazırlanan proje yönetim ekranı, online randevu ve hasta bilgilendirme sistemleri olarak üç temel unsur üzerine kurulmuştur.
dc.description.abstractIn recent years, operating of Enterprise Resource Planning (ERP) systems is rapidly increasing application demands. ERP applications, offer a choice of an appropriate solution to the key issues enterprises. The main objective of this studies successfully implemented ERP applications and benefits to importance for businesses. Describing the advantages for businesses by between erp systemswitching ERP systems, ERP systems, the transition is made, the next system improvement through the development of software used in the stages examined. After a detailed literature review on ERP data template (repository) and the concept of the importance of this concept for the businesses mentioned.Emphasizing the importance of data for businesses; repository 's purpose and benefits are described.ERP and prepared a sample project repository to the working principles of the sample. For the sample application management screen, online appointments and patient information systems is based on three basic.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontroltr_TR
dc.subjectComputer Engineering and Computer Science and Controlen_US
dc.titleİşletmelerde kurumsal kaynak planlama sistem kullanımının sağladığı faydalar ve veri şablonu kavramının yeri
dc.title.alternativeIşletmelerde kurumsal kaynak planlama sistem kullaniminin sağladiği faydalar ve veri şablonu kavraminin yeri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYönetim Bilişim Sistemleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10002814
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid389624
dc.description.pages87
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess