Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Academic achievement"
Now showing items 1-4 of 4
-
Basamaklandırılmış ters yüz öğrenme modeli öğretim sürecinin geliştirilmesi
(DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-11-24)Bu araştırmanın amacı; İngilizce dersi öğretim uygulamalarının basamaklandırılmış ters yüz öğrenme modeline göre nasıl düzenlenebileceği konusunda bir örnek oluşturmak ve bu modele göre düzenlenmiş derslerin öğrencilerin ... -
Evde ders okulda ödev modelinin akademik başarı, kalıcılık ve sınıf iklimi üzerindeki etkisi
(DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-11-24)Bu çalışmanın amacı, Evde Ders Okulda Ödev (EDOÖ) modelinin öğretmen adaylarının akademik başarı, kalıcılık ve sınıf iklimi algıları üzerindeki etkisini araştırmak ve modele ilişkin görüşlerini belirlemektir. Çalışmada, ... -
İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları dil öğretim yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarısıyla ilişkisi
(DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları dil öğretim yöntemlerini belirlemek, kullanılan yöntemin öğretmenlerin cinsiyet, kıdem, mezun olunan okul türü değişkenlerine göre ve yöntemlerin öğrencilerin ... -
Sekizinci sınıf öğrencilerinin İngilizce ders kitaplarındaki kelimelere sahip oluş düzeylerinin incelenmesi
(DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı ilköğretim sekizinci sınıfta öğrenim gören öğrencilerin 6. , 7. ve 8. sınıfta Milli Eğitim Bakanlığı tarafından verilen İngilizce ders kitaplarındaki kazanım kelimelerine sahip oluş düzeylerini incelemektir. ...