Browsing DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ by Subject "Airlines"
Now showing items 1-2 of 2
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi algısının ve iletişim araçlarının marka denkliği üzerindeki etkileri: Havayolu şirketleri üzerine bir çalışma
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Markaların tüketici gözündeki güçlerinin ölçülebilmesi marka denkliği ile mümkündür. Bu çalışmada bütünleşik pazarlama iletişimi algısı, iletişim araçları, marka denkliği boyutları, genel marka denkliği üzerinde durulmakta ... -
Hava yolu firmalarının sosyal medya mecrasında yayınladıkları reklamların göstergebilimsel açıdan incelenmesi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüz toplumunda bireylerin gündelik ve özel hayatlarında yaşadıkları deneyimleri sosyal medya aracılığı ile paylaşmaları, tüm sektörlerin bireylerin ihtiyaçlarına karşılık vermek için yarış içine girdiği reklam içerikli ...