Browsing DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ by Subject "Agents"
Now showing items 1-2 of 2
-
Seyahat acentalarında yöneticiye duyulan güvenin örgütsel özdeşleşmeye etkisi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-10-16)Gelişen, değişen ve dönüşen sosyal hayatta, hemen her sektörde olduğu gibi, turizm sektörünün en önemli yapı taşlarından olan seyahat işletmelerinde de işlerin yürütülmesi, daha iyi gerçekleştirilmesi ve bu sürecin ... -
Turizm acentelerinin otel satışlarında dikkate aldığı kriterler: Point Hotel Barbaros örneği
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-24)Teknolojik gelişmelere bağlı olarak hızlı ve sürekli değişen pazar dinamikleri, işletmeleri birçok pazarda çok fazla rakiple rekabet etmek durumunda bırakmıştır. Her geçen gün artan marka sayısı ile birlikte markaların ...