Show simple item record

dc.contributor.advisorTorlak, Ömer
dc.contributor.authorAyvaz, İbrahim
dc.date.accessioned2020-12-04T12:11:24Z
dc.date.available2020-12-04T12:11:24Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/83227
dc.description.abstractBu tezin amacı sosyal pazarlamanın ahlaki boyutunu, İşletme öğrencilerinin sosyal pazarlama uygulamalarına karşı tutumları doğrultusunda değerlendirmektir. İlk bölümde, sosyal pazarlama ve pazarlama ahlakı için genel kavramlar incelenmiştir. İkinci bölümde sosyal pazarlamada ortaya çıkabilecek ahlaki problemler ele alınmıştır. Son bölümde ise, yapılan anket sonuçları dikkate alınarak öğrenciler sosyal pazarlamaya karşı tutumları değerlendirilmiştir. Araştırmamızın bulgularına göre, öğrenciler sosyal pazarlamaya toplum için faydalı bulmakta fakat oluşabilecek ahlaki sorunlar için endişe duymaktadırlar. Bu yüzden sosyal pazarlamanın devlet tarafından daha iyi kontrol ve denetim edilmesini istemektedirler.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to evaluate ethical aspect of social marketing in the light of attitudes of Business Administarion students towards social marketing applications. In the first chapter of thesis, general concepts about social marketing and marketing ethics was explained. Second chapter deals with potential ethical problems subject to social marketing. Finally, at last chapter we evaluated business students attitudes towards social marketing according to the result of the survey they participated. According to our research, the students find social marketing useful for the society but concerned about ethical problems and would like a better control and inspection of social marketing by government.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal pazarlama ve sosyal pazarlamanın ahlaki boyutlarına yönelik tutumların incelenmesi
dc.title.alternativeAnalysing the attitudes towards social marketing and its ethical dimensions
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial marketing
dc.subject.ytmBusiness ethic
dc.subject.ytmMorality
dc.subject.ytmEthical behaviour
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmAttitudes
dc.subject.ytmStudent attitude
dc.subject.ytmMarketing experts
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid441396
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid323492
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess