Show simple item record

dc.contributor.advisorGer, Güliz
dc.contributor.authorGülcü, Ebru
dc.date.accessioned2023-09-26T11:31:51Z
dc.date.available2023-09-26T11:31:51Z
dc.date.submitted2018-08-06
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/751949
dc.description.abstractÖZET KİŞİSEL BİLGİSAYAR SATIN ALMA KRİTERLERİ EBRU GÜLCÜ TEZ DANIŞMANI : Doç. Dr. Güliz Ger Bilgisayarlar, bürolarda, okullarda, hastanelerde ve nihayet evlerde hayatımızın bir parçası haline gelmiştir. Sebep ister üretkenliği, yaratıcılığı arttırmak, ister organize olmak olsun, her geçen gün daha fazla insan PC almayı planlamaktadır. Bu çalışma, Türk tüketicilerinin kişisel bilgisayar satın alma kriterlerini incelemektedir. Çalışmanın amacı PC pazarlamacılarına, çok hızlı değişen ve büyüyen bu pazarda, planlama stratejilerini hazırlamada yardımcı olmaktır. Anahtar Kelimeler: Kişisel Bilgisayar, sat m alma, kriter, fıziksel-fiziksel olmayan, özellikler, önemlilik, yüksek teknoloji, endüstri ürünü, mikrobilgisayar, seçenek, seçim^ faktör analizi, hipotez testi, kompleks ürünler, alıcı davranışları, tavır, kullanım, de erlendirme, derinlik görüşmeleri, kalitatif analiz.
dc.description.abstractABSTRACT PERSONAL COMPUTER PURCHASE CRITERIA BY EBRU GÜLCÜ SUPERVISOR: Assoc. Prof. Güliz GER Computers have become a part of our daily life at offices, schools, hospitals, and even at home. Whether it fosters increased personal productivity, raises creativity or helps to organize, more people are planning to own a personal computer in Turkey. This study analyses Turkish consumers' personal computer purchase criteria. It aims to help PC marketer with their marketing strategy in such a fast paced and growing market. Keywords : Personal Computer, purchase, criteria, tangible-intangible, attribute, importance, marketing, high-technology, industrial product, microcomputer, choice, computer, buying, role, computer selection, factor analysis, hypothesis testing, complex products, product life cycle, buyer behavior, marketing strategy, attitude, usage, evaluation, depth interviews, qualitative analysisen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePersonel computer purchase criteria and differences between expert and quasi-expent university students
dc.title.alternativeKişisel bilgisayar satın alma kriterleri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmShopping behavior
dc.subject.ytmComputers
dc.subject.ytmQualitative analysis
dc.subject.ytmPersonal computers
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmStrategic planning
dc.identifier.yokid36193
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid36193
dc.description.pages77
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess