Show simple item record

dc.contributor.advisorMercan, Murat
dc.contributor.authorAyırga, A. Oğuz
dc.date.accessioned2023-09-26T11:31:33Z
dc.date.available2023-09-26T11:31:33Z
dc.date.submitted2021-04-26
dc.date.issued1996
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/751891
dc.description.abstractÖZET PAZARLAMA VE ÜRETİMİN KARŞILIKLI GİRİŞİMLERİNDE BİR VAKA BİLTEPE A.Ş. A.OGUZ AYIRGA M.B.A. Tezi Tez Yöneticisi: Assist. Prof. Dr. Murat Mercan Bu tezde, Biltepe A.Ş.'de Pazarlama ve Üretim'in karşılıklı girişimleri niteliksel bir araştırma vasıtasıyla analiz edilmektedir. Bir organizasyonun rekabet avantajları Pazarlama ve Üretim bölümleri arasındaki koordinasyona bağlıdır. Bu iki bölüm arasındaki yetersiz koordinasyon ve uyum çeşitli faktörden kaynaklanabilir. Bu çalışma, Pazarlama ve Üretim'in karşılıklı girişimleri üzerinde etkisi olan faktörleri belirlemekte ve bu araştırma vasıtasını gelişmiş yapı malzemeleri endüstrisinde bir üretim organizasyonuna uygulayark deneysel bir vaka sunmaktadır. Bu çalışma şirket ile ilgili konuların stratejik açıdan yapılan incelemesini de içermektedir. Çalışma, bu şirket tarafından ve çalışmanın gelecekte kullanılması için tavsiyelerle sonuçlanmaktadır. Anahtar kelimeler: Pazarlama, Üretim, Karşılıklı Girişim, Gelişmiş Yapı Malzemeleri, Vaka.
dc.description.abstractABSTRACT A CASE STUDY MARKETING MANUFACTURING INTERFACE BILTEPE INC. A. OGUZ AYIRGA M.B.A. Thesis Supervisor : Assist. Prof. Dr. MURAT MERCAN Marketing manufacturing interface in Biltepe Inc. is analyzed by a qualitative research tool in this thesis. The competitive advantages of an organization relies on the coordination between marketing and manufacturing departments. Inadequate coordination between these two departments can be originated from various factors. The study determines the factors that have effect on the marketing manufacturing interface and provides an empirical case study by applying research tool in a manufacturing organization in the advanced construction materials industry. The study also includes analysis of the company related issues which have been scrutinized from a strategic perspective. In the final part recommendations made for future use of both this company and this study. Keywords: marketing, manufacturing, interface, advanced construction materials, case study.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMarketing manufacturing interface in Biltepe A.Ş.
dc.title.alternativePazarlama ve üretimin karşılıklı girişimlerinde bir vaka Biltepe A.Ş.
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-04-26
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBiltepe A.Ş.
dc.subject.ytmInterface
dc.subject.ytmOrganization
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmProduction
dc.subject.ytmBuilding materials
dc.identifier.yokid87179
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid87179
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess