Show simple item record

dc.contributor.advisorTevfik, Arman
dc.contributor.authorArkabaeva, Rayhan
dc.date.accessioned2023-09-26T11:21:47Z
dc.date.available2023-09-26T11:21:47Z
dc.date.submitted2020-10-01
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/750234
dc.description.abstractMarka imajlarının ve sembollerin önemli olduğu günümüz dünyasında firmalarınmarka sadakatini oluşturmak için geliştirdikleri stratejiler önem kazanmaya başlamıştır.Özellikle teknolojik ürünler alanındaki firmaların önemli hedef kitlesi olan gençtüketicilerin bu konudaki algılarını ölçmenin ileride bu konudaki çalışmalara katkısağlanacağı düşünülmüştür.Yapılan araştırmada, cep telefonu ürünlerin özelliklerinin marka sadakatini nedenli etkilediği ortaya konulmaya çalışılmıştır. Satın alma sebeplerini belirlemeyeyönelik anket oluşturulmuştur ve Manas Üniversitesinin farklı fakültelerin öğrencilerinecevaplanması için verilmiştir. Cevaplayıcıların verileri SPSS 15.0 programına girilerekKi-Kare Testi kullanılıp analiz edilmiştir.Anahtar Sözcükler: Sadakat, Cep Telefonu
dc.description.abstractIn today's world of images and symbols, the importance of strategies ofcompanies is growing greater. The measurement of brand loyalty levels of cell phonesin the minds of young consumers, which make one of the greatest target groups oftechnologic firms, seems to be especially important and is supposed to contribute tofuture researches on this topic.In the research conducted, it was tried to find out the degree to which brand traitsaffect brand loyalty. A questionaire was prepared investigating the reasons ofpurchasing this product and applied to the students of various departments of Kyrgyz-Turkish Manas University. The recieved answers were statistically analyzed in SPSS15.0 program using the Chi-Square Test.Keywords: Loyalty, Cell Phonesen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleCep telefonu pazarında marka sadakati ve Kırgızistan'daki Manas Üniversitesiöğrencileri üzerinde bir uygulama
dc.title.alternativeA research investigating brand loyalty in cell phone market: A study applied to Kyrgyz-Turkish Manas University students
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-10-01
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10309550
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid579585
dc.description.pages141
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess